22/01/2015

Actually, I'm a mermaid


Cześć miśki!
Dzisiaj notka z sukienką na którą jak wiecie polowałam od dawna haha, miała być na sylwestra, ale tak kombinowałam, że w końcu jej nie zamówiłam, ale nie dawało mi to spokoju, więc zgarnęłam ją po sylwestrze :):)
Chciałam Was poinformować, że wreszcie udało mi się potwierdzić udział w konkursie! Biorę udział w kategorii lifestyle. Zgłosiłam go głównie dla Was, bo o to prosiliście. Nie wiem czy ten blog zasługuje na tytuł bloga roku, raczej wątpię, ale nic nie tracę próbując. W dniach 3-10.02 będzie się odbywało głosowanie sms. Będę potrzebowała Waszych głosów, by dostać się do dalszego etapu.




sukienka- SHEINSIDE
buty- UNKNOWN, VINTED


























































11 comments:

  1. Cudowna sukienka!:)

    ReplyDelete
  2. Matko Doncia tak pięknie w niej wyglądasz, że aldkjhftigkb brak mi słów

    ReplyDelete
  3. Super sukienka, do twarzy ci w takim kolorze! ;*

    ReplyDelete
  4. jhshakdja co za figura :( cudna sukienka :*

    ReplyDelete
  5. Kocham te szpilki! polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Ale cudoooooowna jesteś <3 Sukienka boska, a te buty!!!!!!!!! MMMM :D

    ReplyDelete
  7. wyglądasz jak milion dolarów! Donatka uważaj bo już widzę jak adoratorzy wchodzą drzwiami i oknami :) :)

    ReplyDelete
  8. chyba zrobię screena i ustawie jedno ze zdjęć na tapetę bo jesteś idealna hahah ;*<33

    ReplyDelete
  9. jaki to rozmiar sukienki? wygodna? nie za krótka?

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE