Cześć miśki!
Ładnie wczoraj z wyświetleniami pojechaliście, oby tak dalej :D (jak już jesteście i klikniecie w te 3 banery po prawej stronie to sie nie pogniewam haha, możecie podsyłać jakieś linki do czegoś jeśli wam coś trzeba poklikać to poklikam, albo podsyłajcie mi swoje instagramy to wam polike coś jeśli chcecie) Łapcie obiecaną drugą część zdjęć z Warszawy, tutaj jest ich trochę mniej, bo wtedy robiłyśmy zakupy i nie myślałam trochę o robieniu zdjęć, no ale coś tam jest.








































































 Nie wiem co ja tu robie w sumie ale jedno z niewielu moich zdjęć stamtąd :')







 Same dojechałyśmy haha



















 Mój najlepszy zakup, przysięgam







 No i to na co czekałam przez cały wyjazd haha (to jest raj)







































2 comments:

  1. Uwielbiam takie notki <3 super ;*

    ReplyDelete
  2. Hej, nudzisz się? :) Jeśli tak to zapraszam Cię na czat gdzie miło spędzisz z nami czas. To proste! Dodaj ten numer gg:37841898 do kontaktów i w treści wiadomości wpisz /join

    ReplyDelete