13/12/2014

Warsaw part 1


Cześć miśki!
Już wróciłam, odespałam, walizka dalej nie wypakowana ale to nic :') Notkę muszę podzielić na dwie części bo trochę tego jest haha. Jutro dodam drugą część, a w tygodniu zrobię też notkę z tymi zakupami, bo prosiliście. Kupiłam nawet sukienkę na studniówkę haha, ale jej Wam nie pokaże, jeszcze ją muszę trochę przerobić.










 Przed Warszawą zaliczyłam jeszcze nocke w Rzeszowie u Iwo



 Uzależniona 















 Sphinx to moje ulubione żarcie, przysięgam, nie ma nic lepszego, tu akurat papryczki jalapenos



 To już następny dzień rano, jedyne selfie takie jakie zrobiłyśmy haha i to na snapa więc po wycięciu taka jakość :')








 Polskiego Busa polecam bardzo















 Takie snapy od Was dostawałam co chwile haha :( Tylko jednego zdążyłam zrobić screena i nie pamiętam od kogo to :):)







 Igor tragarz















 Super myślałam że tam nie wejde za pierwszym razem bo sie osrałam haha, ale ogólnie to dobrze macie z tym metrem serio, z tramwajami czy tam autobusami też, co chwile coś śmiga







 Igor ciota



 Iwo ciota



















 Pierwsze wejście do centrum haha











 Zawsze i wszędzie :')











 Bataty 






 W Złotych już



















 ............................................















































No i to koniec pierwszego dnia, jutro dodam drugą część :D









4 comments:

  1. Swietne Donia :*

    ReplyDelete
  2. omg zazdro :O szczęśliwa Natalka haha :):*

    ReplyDelete
  3. Przeglądając tego posta , mialam na mysli piosenke Taco ! ;)) Bo Milanowska itd

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE