16/12/2014

Shop till you drop


Cześć miśki!
Obiecana notka z zakupów z Warszawy, nie rozpisując się, bo czeka na mnie trochę nauki i korki jeszcze no nie. Ostatni tydzień= najgorszy tydzień. U Was tak samo? :')




















 Najlepszy zakup, przysięgam haha, żałuje, że naklejek nie wzięłam :')















































 A tu jest sukienka na studniówke, ale pokaże Wam ją dopiero w studniówke haha












video

A tu macie taki pseudo bonus, bo wczoraj taki spam dostałam po tym, dziękuje jezu :( Chyba zacznę nagrywać covery na yt w łazience, serio










5 comments:

  1. słabo same case i skarpety. myślałam ze wiecej tego bedzie

    ReplyDelete
  2. Oddaj kubeczek:( cudowna, kocham♡

    ReplyDelete
  3. Donatka! wcześniej jakoś nie byłam przekonana do twojego głosu, ale po tym kawałku zmieniam zdanie! cudowne :))))

    ReplyDelete
  4. Ooo super zakupy Doncia!

    ReplyDelete
  5. Mam taki sam sweter zielony super jest !

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE