21/12/2014

My first tattoo


Cześć miśki!
Tak jak obiecałam mini relacja z Krakowa. Tatuaż wreszcie na swoim miejscu jezu dsasafcsafasdfsa wreszcie. Co do bólu- bolało, momentami to tragedia, jakby ktoś ostry nożykiem skórę rozcinał, ale jak już sie wstanie i zobaczy efekt :') Polecam. Już nie mogę doczekać się następnych. Tylko tego który chce teraz koszty będą sporo wyższe, więc czas znieść skarbonkę ze strychu (powodzenia).




 To jeszcze z piątku, z soboty nie mam żadnych swoich zdjęć bo byłam zbyt przejęta tatuażem haha









 Enzo











 Jedziemy











 Krem brokułowy Tomka- wiem, wygląda okropnie haha, ale to było pyszne serio



 Zara Home



 H&M























 Kulki do kąpieli, boziu jak to pięknie pachniało



 Nadejdzie ten dzień, kiedy je kupie......











 Nie moge sobie przypomnieć jak to sie nazywało, chyba antycafe, ale klimat tam>>>>>>>>











No i wreszcie do studia

















 Tatuażystów tam jest sporo, szczerze to nawet nie wiem kto mnie tatuował :') Ponoć Maciek, ale pewna nie jestem, przepraszam haha, byłam zbyt zdenerwowana żeby pytać kto mnie tatuuje :')







 Mama nie jest zbytnio szczęśliwa haha, ciekawe co będzie po kolejnych (tak mamo, wiem, że to czytasz, zrobie kolejne)














 Ryż ze szpinakiem z papryką



 Tam siedzieliśmy cały wieczór już







Tak jak mówiłam nie zrobiłam zdjęcia  żadnej stylizacji wczoraj, więc dzisiaj na szybko coś zrobiłam




kadigan- SHEINSIDE (KLIK)
top- SHEINSIDE (KLIK)
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
buty- CHOIES (KLIK)
naszyjnik- CHOIES (KLIK)
choker- TALLY WEJIL
pierścinki- BERSHKA




















Ogólnie z tatuażu jestem zachwycona, zrobili to dokładnie tak jak sobie wymyśliłam, na dodatek sprawnie i szybko, polecam Hardcore Studio w Krakowie! Kolejny tatuaż również zamierzam tam zrobić :)







10 comments:

  1. zdradzisz co oznacza ta data? :)

    ReplyDelete
  2. http://zszywka.pl/p/2015-12163378.html co myślisz o tym wyzwaniu? piszę tu, bo chyba mnie zablokowalas:( i mam pytanie :) do ile zł kupilabys buty?:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wyzwanie ciekawe, to że nie odpowiadam na jakieś pytanie nie znaczy że kogoś zablokowałam, odpowiadam może na 1/10 pytań misiu, a co do butów to troche głupie pytanie

      Delete
  3. Maciek Cię dziarał, kolo pochodzi z mojej wsi :D hardcore najlepszy ♡ w mikolajki robilam tam 3 tatuaż i jestem prze w chuj zadowolona ♡ życzę, żeby Twój sie ładnie zagoił ♡ :))

    ReplyDelete
  4. Stylizacja superowa, ale buty mi się nie podobają , kwestia gustu <33

    ReplyDelete
  5. Chciałabym zrobić podobny tatuaż, mogłabym wiedzieć ile za niego zapłaciłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie pytaj mnie, wszystko zależy od studia :)

      Delete
    2. I nie polecam robienia podobnego tatuaży, tatuaż ma być twój, a nie skopiowany od kogoś innego

      Delete
  6. Nie kopiuje ,chodziło mi o motyw "cyfr rzymskich" no i o podobną wielkość.

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE