30/12/2014

Fourteen


Cześć miśki!
Dobra, nie wierze, że robię tą notkę haha, na razie macie zdjęcia z 1 gim bodajże, stwierdziłam, że podzielę to na pare notek. Ciekawa jestem ilu z Was pamięta te zdjęcia :') Ja tu płacze oglądając to. Byłoby tego więcej ale raz: kiedyś usunęłam folder z 4 000 zdjęć i dwa: większości zdjęć nie mogłam dodać, bo są ze znajomymi, a nie chce mi sie pytać każdego o zgode bla bla, tylko z Magdą dodałam (nie zabijaj mnie dobra)





 To była moja pierwsza selfie, serio (lakier do włosów oczywiście widzicie go)







Ja płacze






















 Pierwszy raz grzywa na lakierze :):):):):))))







 Pierwsze kreski :):):)))



 HAAAAAAAAAAAAAAHA



 (musiałam bo kot)






 Super paznokcie Doncia























 Początki ściany







 :') nie ja nie moge już








Dobra ja mam dość haha.




11 comments:

  1. Pamiętam to zdjęcie w bandamce i kilka ostatnich! Duże zmiany Donatka! :)

    ReplyDelete
  2. Jezu Doncia płacze haha pamiętam Ciebie z 2009 roku jeszcze haha od tamtej pory codziennie siedziałam na Twoim fbl haha pamiętam to Twoje iiip, *m*, *o* i inne hahahahahha jezu kocham
    http://1.bp.blogspot.com/-zJFCrZT35Hg/VKJ8yKNi1TI/AAAAAAAAR4w/ftVnAKmxZGY/s1600/1666.jpeg a to zdjęcie to pamiętam podpis był na fbl: w bluzie Miśka iip *m* HAHA serio
    taaaaka zmiana teraz, jeju cudowna Doncia
    i dzięki Tobie Supernatural maniaczę!
    / http:// korneliakuzma.blogspot.com /

    ReplyDelete
  3. Byłaś słodka ! Teraz też jesteś Hahah :))

    ReplyDelete
  4. Doncia chcemy dalsze notki z takimi zdjęciami

    ReplyDelete
  5. Doncia hahaha jak nie Ty <3

    ReplyDelete
  6. Ja pamietam!:D bardzo sie zmienilas, calkiem inna osoba, dojrzala teraz i dorosla!

    ReplyDelete
  7. Hahah pamiętam te zdjęcia! Te getry w pantere nie były Twoje :D a Benio <33

    ReplyDelete
  8. Doncia i wtedy bylas Ladna. Duza zmiana, teraz jesteś piękna :*

    ReplyDelete
  9. pamietam wszystkie!

    ReplyDelete
  10. pamietam wszystkie haha

    ReplyDelete
  11. większość pamiętam hahahha masakra :D <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE