29/12/2014

,

Christmas


Cześć miśki!
Obiecana notka z tymi prezentami, bo mi spokoju nie dacie! Przepraszam, że zdjęcia ich tak trochę na odczep zrobione, ale robiłam zaraz po rozpakowaniu, bo teraz bym nie znalazła tego wszystkiego znając mnie to o o połowie bym zapomniała. Dokładam jeszcze parę innych zdjęć. Parę osób mnie prosi też, żebym zrobiła notkę z moimi starymi zdjęciami jakimiś, w sensie z tymi jeszcze z czasów photobloga, wiem, że niektórzy z Was są tutaj od tego czasu. Chcecie?








 Mój prezent dla Grzesia





 Mój prezent od Grzesia>>>>>>>>>>>>



























sweter- H&M
spódnica- CHOIES (KLIK)
buty- CHOIES (KLIK)
pierścionki- H&M












































 WRESZCIE











 Zapas na miesiąc mam























5 comments:

  1. Świetne prezenty Doncia <3
    Notka mega fajna <3

    ReplyDelete
  2. Super notka czekamy na kolejną

    ReplyDelete
  3. śliczna jesteś :) obserwuję :* zapraszam na mojego bloga:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam Johna Greena, a za tą książkę zabieram się już od dłuższego czasu. Tez właśnie dodałam notkę o prezentach :)

    ReplyDelete
  5. niezgodna najlepsza jeju

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE