06/12/2014

ANTYREALFUR


Cześć miśki!
Mikołajki. Budzę się rano z workiem pod głową dzięki mamo! Nie wiem jak ja spałam, że tego nie poczułam :') Za to wujek mi prezenty w gitarze pochował. Kocham tą rodzinę.
Miałam taką wizję na zdjęcia, a niestety nic nam z tego nie wyszło dafdafda, więc znowu zdjęcia w lustrze.





futro- UNKNOWN, SH
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
sweter- SHEINSIDE (KLIK)
buty- CHOIES (KLIK)
portfel- CHOIES (KLIK)








 Olałam sie z nich









 Normalna szkoła



 Buty do zabijania, cholernie wygodne polecam serio



 Myślałam, że będzie mniejszy haha, ale i tak cudowny























 Mama mi kupiła :')







 Prezenty czas zacząć kupować pomału



 Always black



 Musiałam haha



 Tak dawno nie czytałam książki po polsku, więc stwierdziłam, że kupie jedną
Mam nadzieje, że będzie dobra















 Dorwałam z mamą futro na szmatach























 Czy tylko mi sie to kojarzy z supernatural...........



 Włoska pizza, chodziła za mną od wakacji haha















 BEST. PHOTO. EVER.






Follow my blog with Bloglovin
 Tomek poszedł po jedzenie, wrócił z tym, moja krew




Tak przy okazji futra- moje futro jest w 100% sztuczne i mam do Was ogromną prośbę, podpiszcie petycję ANTYFUTRO. To dla Was 15 sekund. Proszę. Możecie uratować wiele z tych istnień.





5 comments:

  1. Jaka cudowna poducha od mamy!
    Zaczęłaś już czytać tę książkę? Jak się zapowiada? :)
    / poklikane! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już w połowie jestem ale ciężko określić jeszcze

      Delete
  2. Mam identyczny portfel i moja reakcja Doncia była taka sama, myślałam że będzie mniejszy haha ale masz rację, jest cudowny tak jak Ty cała z reszta, nie zmieniaj się już błagam
    ps ona ma rację, ta petycja to chwila, podpisujcie

    ReplyDelete
  3. jesteś piękna! a portfel cudny :o :*

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE