09/11/2014

Unicorns!!!!!!


Cześć miśki!
Wreszcie zabrałam się za zrobienie jakichś zdjęć, niestety znowu tylko pokojowe, bo mama pojechała na jakieś zloty i nie ma mi kto zrobić. We wtorek wybieram się na sesje, więc następna notka będzie pewnie dopiero w środe/czwartek. W poniedziałek nagrywam cover także trzymajcie kciuki!!!!!!!!!! Jeśli dobrze pójdzie pojawi się już w następną niedziele :)






top- H&M
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
choker- TALLY WEJIL
naszyjnik- ACCESSORIZE
creepersy- DEEZEE













































































































3 comments:

  1. Super notka :) Kochamy Cię <3

    ReplyDelete
  2. Bardzo fajna notka ! <3 :* Pozdrawiam

    http://melbrix-magazine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. jeju jaka cudowna. Jak ja tęsknię za tymi pokojowymi notkami zrobionymi na szybko po szkole, albo jak dodawałaś do zdjęć taką mini relecję z całego dnia i jak była tylko taka mała grupka askowiczów, która przy okazji wchodziła w te notki. Taki świetny był kontakt z tobą i ty jeszcze taka dziecinna i w ogóle tak będę tęsknić za tym, bo w tym czasie mnie tak bardzo podbudowywałaś i dzięki tobie w ogóle jestem i tak ten czas minął, ja już potrafię samodzielnie żyć, a ty już jesteś taka dorosła i tak się ten blog rozwinął, gratuluję. Ale i tak najbardziej cię kocham za tamte czasy, bardzo chciałabym do nich wrócić, bo mnie ukształtowałaś, ale no cóż

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE