08/11/2014

Top horror movies


Cześć miśki!
Jak wiecie jedyne filmy które oglądam to horrory, rzadko kiedy zabieram się za jakieś inne, no i zostałam poproszona o zrobienie top10 horrorów, ale niestety nie potrafię wybrać tylko 10.......... więc pokaże Wam wszystkie które mi się podobały haha, Możecie mi pisać jakie Wam się podobały, bo z chęcią bym coś obejrzała, a raczej jest niewiele tych których nie oglądałam :( Chociaż ostatnio narobiłam sobie trochę zaległości, może dzisiaj nadrobię coś :D



To jest absolutnie zdecydowanie mój numer 1, uwielbiam opuszczone budynki, a opuszczony psychiatryk to jak spełnienie moich marzeń (?) jakkolwiek to brzmi haha, polecam!!!!!!!





























3 comments:

  1. Na pewno jakiś obejrze:) Super notka xd

    ReplyDelete
  2. jak sie nazywa ten film 24 (ten chiński) bo na plakacie są chińskie litery i nie moge odczytać, niestety chińskiego nie znam :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE