20/11/2014

Save me from myself


Cześć miśki!
Próbuje pierwszy raz dodać notkę przez telefon i mam nadzieje, że nie spitole nie haha. Telefon sprawuje się idealnie serio jeszcze ani razu mi sie nie zaciął :') Teraz w sumie wszystko na nim robię a na laptopie tylko seriale (a sie wkurzył dziś bo tak długo dodają napisy do supernatural adsadfsdssdd. Tata zamontował mi reflektor w pokoju hahaha żebym mogła robić dla was zdjęcia jakoś bo tak to jak wracam ze szkoły to ciemno już no i dupa. Przepraszam, że zdjęcia jednolite takie ale nie miałam pomysłu. Jutro poproszę mamę żeby mi zdjęcia porobiła to jutro powinna byc notka tez :D







top- SHEINSIDE (KLIK)
spódnica- H&M
buty- CZASNABUTY.PL
pierścionki- STYLEMOI
pierścionki- AVON








































8 comments:

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE