11/11/2014

Mix, again


Cześć miśki!
Miało nie być notki dziś, ale w sumie mi się trochę zdjęć naskładało to mogę dodać mix :D Ogólnie jest dobrze, Londyn jeszcze wisi pod znakiem zapytanie, aloe ostatecznie w poniedziałek zdecyduje czy kupuje bilety i lecę czy nie, trochę się boje, w sumie to zajebiście się boję, ale obiecałam sobie, że strach już mnie więcej nie powstrzyma so. Jutro notka z jednej z sesji z Magdą, a na weekendzie kolejna, bo nam dwie siadły :)





 Mamy w szkole kurs kasy fiskalnej, wprowadziłam donuty tam ha












 Debil



Jeszcze większy debil



 2 debile













 Czasami lubie moją klase haha







 Dostałam od cioci, ale niestety wyrzucone już, bo obcas rozwalony :(:( [*]




Notka z tymi rzeczami sie pojawi za niedługo 



























 Jakoś nie moge sie przekonać do tej książki








 Naleśniki z pieczarkami i żółtym serem w sosie pomidorowym polecam



 A to zapowiedź notki weekendowej
































 Muffiny z bananami i białą czekoladą



Zwalił mi laptopa z nóg i sie położył tak i spał :')



A to zapowiedź jutrzejszej notki!
















6 comments:

  1. Sama bym chciała polecieć do Londynu, więc zazdroszczę , że masz taką okazję :) http://polinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Moglabym oglądać twoje zdjęcia i czytać notki cały czas , jesteś cuuuuudowna , juz IDE klikac w baneryy

    ReplyDelete
  3. Kocham Twoje notki <3

    ReplyDelete
  4. O czymkolwiek byś nie pisała to ja uwielbiam tu wchodzić :)

    ReplyDelete
  5. Uśmiecham się do telefonu jak widzę Twoje zdjęcia haha xD ;*

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE