12/11/2014

Fancy


Cześć miśki!
Tak się śpieszę, żeby dodać dla Was notkę, że właśnie poparzyłam sobie język kawą :') Na pobieraniu krwi przeżyłam, powiedzmy. Teraz czekam na wyniki do 24, ale to już no. Dostałam obiecaną jedną część z sesji z Magdą. Mam nadzieję, że Wam się spodobają, bo ja jestem zachwycona w sumie. Te zdjęcia tak na szybko były, z kolejnej sesji będzie więcej zdjęć, ale sama ich jeszcze nie widziałam haha, więc na razie łapcie te:



fotograf: Magdalena Ochałek FANPAGE



sukienka- PULL&BEAR
buty- UNKNOWN



















I co sądzicie? :)








9 comments:

  1. Jejku Donatka, te zdjęcia są wspaniałe! Świetnie wygladasz w takiej kobiecej stylizacji ;)

    ReplyDelete
  2. O fuck Donka ale zajebiste zdjęcia *-* A te buty to kuźwa moje marzenie ! :( piekne są :3

    ReplyDelete
  3. Wygodne są te buty? :D świetna notka <3

    ReplyDelete
  4. na selfie wychodzisz duzo lepiej..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zrób sobie sama zdjęcia, potem daj komuś niech ci zrobi zdjęcie. Dziwne, nie?

      Delete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE