03/11/2014

Donut


Cześć miśki!
Zdjęć malutko znowu, ale to dlatego, że jak przyszłam do domu to tak mnie już te włosy bolały, że nie byłam w stanie zrobić więcej :') Jestem normalna. Dobra nie przedłużam nic, bo jak siadłam po szkole tak siedze, a pare rzeczy do zrobienia mam.



sukienka- H&M
creepersy- DEEZEE
kurtka- SHEINSIDE (KLIK)
plecak- MAGIAZAKUPOW (KLIK)








































Paczka przyszła z wymiany dzisiaj



15cm :')







Obudowa też już jest, teraz telefon tylko haha

















2 comments:

  1. ahs najlepsze!
    btw masz świetny blog, świetne zdjęcia, jesteś śliczna i tak ładnie się ubierasz :)
    powodzenia w blogowaniu :)

    ReplyDelete
  2. mega stylizacja. niby prosta, klasyczna ale jest taka mroczna i dziewczęca zarazem:)!

    śledzę Twoją "działalność" internetową od czasów photobloga, yt, insta i w końcu znalazłam chwilę by odwiedzić też bloga. mega kibicuje, wstawiaj notki jak najczęściej no i życzę samych donutów !

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE