17/11/2014

Daisy xxx


Cześć miśki!
Nie mam pojęcia już jak robić te notki, bo jak wracam ze szkoły to za ciemno i zdjęcia nie chcą wychodzić :') Musze poględzić tacie żeby mi jakieś światełka koło lustra zamontował haha, w dodatku muszę kupić nowe na ścianę, bo kiedyś chciałam przesunąć wieszak z ubraniami i mi spadł, a że światełka był owinięte wokół tego no to.
Dzisiaj notkę z ubraniami z persunmall, polecam zdecydowanie, w sweterku jestem zakochana i taki cieplutki jest! Spodnie są super, ale niestety na mnie trochę małe, więc nie wiem czy nie będę musiała ich sprzedać :(
No i w dodatku mam dla co poniektórych małą niespodziankę, otóż 10-12 grudnia będę w Warszawie z Iwo i jeśli ktoś tam z tamtych okolic to może uda się ogarnąć jakieś spotkanie :D






sweter- PERSUNMALL
spodnie- PERSUNMALL (KLIK)
creepersy- DEEZEE






 Siedziba oriflame w Jaśle, boje się tego pomieszczenia trochę haha











































































 Odebrałam dziś







 Wiecie jak to cudnie pachnie











Przyszła do mnie jeszcze maxi sukienka z odkrytymi plecami dziś z wymiany z vinted










7 comments:

  1. Piękne zdjęcia Donci <3 zazdroszczę spodni serio..:)

    ReplyDelete
  2. Cudowna notka :D
    Super dupcie masz w tych spodniach <33

    ReplyDelete
  3. czym wypełniasz brwi?

    ReplyDelete
  4. Sprzedajesz te spodnie? Chętnie kupie.

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE