26/11/2014

Coats wishlist






Cześć miśki!
Prosiliście mnie o 'przegląd' zimowych kurtek, a że sama ostatnio jakiejś szukałam dla siebie no to macie wszystkie które znalazłam na moich stronach, które mi sie spodobały :D




KLIK                                                              KLIK


KLIK                                                               KLIK


KLIK                                                             KLIK


KLIK                                                              KLIK


KLIK                                                               KLIK


KLIK                                                            KLIK


KLIK                                                            KLIK


KLIK                                                             KLIK


KLIK                                                            KLIK


KLIK                                                            KLIK


KLIK                                                         KLIK









3 comments:

  1. http://2.bp.blogspot.com/-40-8y-NZE-c/VHTBdRxManI/AAAAAAAAQyE/xhwG5h6yBok/s1600/bbbbb.jpg ta cudna<3

    ReplyDelete
  2. Ładne te kurtałki, ale ja mam taką figurę, że mi nieładnie w takich co nie podkreślają talii </3

    ReplyDelete
  3. wszystkie genialne Natka, taką kolekcję mogłabym mieć w szafie, haha:D!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE