06/11/2014

Bored


Cześć miśki!
Dzisiaj znowu sklejka różnych zdjęć których tu jeszcze nie było, bo tak mnie wciągnął serial, że za nim sie obejrzałam to już ciemno, no i zapomniałam porobić zdjęcia....... przepraszam :( Jutro też raczej notki nie będzie, bo po szkole jadę do lekarza, a później pewnie gdzieś w miasto no i nie wyrobie, ale postaram się dodać coś w sobotę :D



Iwo Grazia Ciota




:') właśnie znalazłam to zdjęcie i leje haha (była 2 w nocy nic nie mówcie haha)



Z Darią misiem jeszcze z wakacji  :(:(











A to już ostatnio haha























Nie polecam wracać do domu w taką mgłe, nie polecam



















































































Jestem mistrzem w robieniu kanapek polecam cie



















A tak wygląda mój dzisiejszy dzień :')


















3 comments:

  1. Kocham twoje notki są extra , to nic że nie sesje profesjonalne <333

    ReplyDelete
  2. Właśnie fajne takie zwykle zdjęcia inne fajne takie zwyczajne

    ReplyDelete
  3. Prosimy więcej takich notek :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE