23/11/2014

,

Blood Mantra


Cześć miśki!
Miałam w planach poszerzyć tą notkę o relacje z koncertu, ale się za dobrze bawiłam, żeby z telefonem latać no i bałam sie go wyciągnąć tam w sumie bo skakali wszyscy i znając mnie to bym go zgubiła zaraz albo rozwaliła :') No więc przykro mi, ale zdjęć wiele nie ma. Materia wczoraj>>>>>>> tylko szkoda, że na początku i czemu kuźwa tak krótko ja się pytam :(
Dzisiaj zdycham, a od jutra próbne matury, HA HA, powodzenia...





kurtka- SHEINSIDE (KLIK)
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
top- STRADIVARIUS
creepersy- DEEZEE
pierścionki- AVON,  KATHERINE

















































To moja siostra jak coś haha



Świnka Gośki boże jaka ta świnka jest kochana 



Gośka ma obsesje na punkcie pand.......................






Normalni







I na tym koniec bo sie bałam potem haha, coś tam na snapie wysyłałam jeszcze ale to no









No i tak sobie pomyślałam w sumie, że może uda mi sie tu dodawać jakieś krótkie videa szczególnie ze snapa bo czasami coś nagram takiego, że sie kończe haha, dzisiaj z tego filmiku to ja nie moge hahaha
video






3 comments:

  1. Pięknie wyglądasz, masz taką czystą twarz <3

    ReplyDelete
  2. Chude nogi masz strasznie

    ReplyDelete
  3. Prześlicznie! <3 <3

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE