26/10/2014

Winter is coming


Cześć miśki!
Obiecana niedzielna notka. Mama bawi się w fotografa, polecam, tylko trochę się rozleniwiła i nie chce się jej iść dalej niż w okolice domu so haha. Postaram się następnym razem wyciągnąć ją gdzieś dalej. Dzisiaj niedziela nie zapowiada się nawet tak nudno, rodzice wymyślili sobie obiad w Antice, żyć nie umierać. A nauka nietknięta, nic nowego. Niby jest dobrze, niby jest źle. Troche nijak. Ale damy radę, zawsze dajemy. Polecę Wam 2 piosenki które utkwiły mi w głowie, ich tekst>>>> W ogóle ktoś mi podesłał ten zespół i chwała Ci za to bo już ich uwielbiam. Wokalista doskonale wie o czym śpiewa, przechodził przez to samo, przez co tak te teksty do mnie trafiają, że fdsfsdafasd. No polecam.













kurtka- SHEINSIDE (KLIK)
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
sweter- UNKNOWN
buty- CHOIES (KLIK)
choker- TALLY WEIJL











































































































PRZYPOMINAM O KONKURSIE!!!!





8 comments:

  1. Wygodne te buty?:d

    Ładnaś

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jedne z niewielu butów które mnie nie obgryzły przy pierwszym założeniu haha, cholernie wygodne, polecam :D

      Delete
  2. Swietna notka Doncia !! A te buty to po prostu poezja :D

    ReplyDelete
  3. też jestem z Jasła :) jak reagowali ludzie na ulicach? :D dla mnie wyglądasz cudownie!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Benio jaka modelka :D zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  5. buty mi sie nie podobają, może w innym zestawieniu bardziej szaro-czarnym, ale za to kurtka >>>>>>>>> cudowna!

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE