Who you are?

October 27, 2014


Cześć miśki!
Chciałabym się podzielić z Wami paroma wspaniałymi cytatami, jakoś tak teraz mnie natknęło, mam ich masę, ale wybiorę pierwsze z notatnika, masę tego mam bo przeważnie jak czytam książki to zapisuje wszystko co mnie zaintryguje, z piosenek tak samo so.




Suicide does not end the chances of life getting worse. suicide eliminates the posibility of it ever getting better (nie bedę tłumaczyć angielskiego na polski, bo wtedy, przynajmniej dla mnie, przestaje mieć to takie samo znaczenie)

Miałeś kiedyś coś podobnego? Czujesz się okropnie, a potem to przechodzi i nie umiesz sobie wytłumaczyć dlaczego tak było. Kiedy jest mi tak fajnie jak teraz, mówię sobie, że znowu może mi się przydarzyć parszywy tydzień i dlatego powinienem magazynować tyle szczęśliwych chwil, ile się da, żeby móc je wspominać i wierzyć, że znowu będę szczęśliwy.

Nie jestem złym człowiekiem. Jestem dobrym człowiekiem którego spotkało dużo złych rzeczy,

Patrzenie na słońce jest bolesne, ale jak większość spraw, które przynoszą ból, pomaga,

Jak to w końcu jest, czy tracimy kontrolę nad sobą, by w rezultacie osiągnąć wolność, czy też wolność jest tylko jednym ze sposobów utraty kontroli?

Nie sądzi pan jednak, że lepiej być ogromnie szczęśliwym przez krótki czas, nawet jeśli ma się to szczęście stracić, niż przez całe życie odczuwać względne zadowolenie?

Kiedy się poznaliśmy byłem ludzkim wrakiem, udręczonym i skazanym na porażkę, ale powoli zaczynam się zbierać, bo widzę, że ty jesteś człowiekiem i ja też chciałbym nim być.

Powinien być zakaz takiego leżenia i umierania na depresję, kiedy można chodzić po świecie i zadziwiać się wszystkim co istnieje, spotykać ludzi, kochać ludzi i próbować robić dobre rzeczy, które zostawią ślady we wszechświecie.

Życie, uświadomił sobie, bardzo przypomina piosenkę. Na początku jest tajemnica, na końcu- potwierdzenie, ale to w środku kryją się wszystkie emocje, dla których cała sprawa staja się warta zachodu.

Prawda tylko wtedy coś znaczy gdy trudno się do niej przyznać.

Who are you, really ? You are not a name or a height, or a weight, or a gender. You are not an age and you are nor where you are from. You are your favorite books and the songs stuck in your head. You are your thoughts and waht you eat for breakfast on saturday mornings. You are a thousand things, but everyone choses to see the milion things you are not. You are not where you are from, you are where you're going.

Czemu nasz świat musi niszczyć wszystko co do niego pasuje? Ciągle nie potrafimy zrozumieć, że to jest właśnie najistotniejszym powodem, dla którego się kocha.

Człowiek idzie przez życie zamartwiają się co też inni sobie o nim pomyślą, podczas gdy w rzeczywistości ludzie przeważnie w ogólnie nie myślą.

Rzecz w tym, że poczucie bezpieczeństwa to złudna iluzja; zakotwiczenie niczego nie daje, jeśli puści węzeł na drugim końcu liny.

Każdy wiedział, że rzeczywistość dzielona przez oczekiwania to iloraz szczęścia. Jeżli się jednak podzieli oczekiwania przez rzeczywistość, w wyniku wcale się nie otrzyma emocji odwrotnej do szczęścia. Ten iloraz będzie miarą nadziei. To zresztą najzupełniej logiczne. Zakładając, że rzeczywistość jest wartością stałą, oczekiwania muszą być od niej większe, by wytworzyło się poczucie optymizmu. Pesymista natomiast to osoba, której oczekiwania mają niższą wartość od rzeczywistości. W życiu każdego człowieka wynik takiego ilorazu może się zbliżać do zera, ale nigdy tego zera nie osiąga, ponieważ ludzie nigdy całkowicie nie porzucają nadziei - ona zawsze powraca przy najmniejszej zachęcie losu. 

Zło powraca, ponieważ tylko dzięki temu jesteśmy w stanie pamiętać czym jest dobro.

Prawdziwą siłę człowieka poznaje się po sposobie w jaki zmaga się z cierpieniem.

Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego zmienić nie mogę, odwagi abym zmienił to co zmienić mogę i mądrości, abym odróżnił jedno od drugiego.

Nikt nie kocha tak jak my kochamy. Nikt nie cierpi tak jak my cierpimy.

To jest najpiękniejszy dowód miłości: pozwolić sobie zostać, choć można by było odejść.

Jej definicja mężczyzny idealnego: to ktoś kto cierpiał, ale kogo można uszczęśliwić.

Czuł się jak głupiec, podobnie jak ktoś kto uświadamia sobie, ile życia zmarnował na wyobrażanie sobie jak mógłby być szczęśliwy, gdyby znajdował się gdzieś indziej.

Ja latam, ale wielu ludzi zamiera w środku. nie widać tego na pierwszy rzut oka, ale wystarczy, że otworzą usta, a już wiesz, że to stracili, że zostali zamordowani przez życie.

Chcesz wiedzieć więcej? Posłuchaj, powiem ci wszystko. Możesz zrobić co tylko zechcesz. Nie wierzysz mi. Myślisz sobie: ona zwariowała. Tak. Zwariowałam na punkcie bycia sobą. A jakie jest twoje szaleństwo? Na punkcie bycia nimi. 

Temu kto Cię nie szuka, nie zależy na Tobie. Ten kto za Tobą nie tęskni, nie kocha Cię. Przeznaczenie decyduje o tym kto pojawia się w Twoim życiu ale Ty decydujesz kto w nim zostaje. Prawda boli tylko raz. Kłamstwo za każdym razem kiedy je wspominamy. Są trzy rzeczy, które przemijają i nie wracają nigdy więcej: słowa, czas i szanse. Dlatego, ceń tego kto Cię ceni i nie przywiązuj wagi do tych którzy traktują Cię tylko jako jedną z opcji.

Lęk wysokości świadczy o braku zaufania do siebie, nie masz pewności, czy nie skoczysz.

Liczy się każdy krok, każdy gest, liczą się czyny, a nie własne wyobrażenia o sobie.



  • Share:

You Might Also Like

1 Comments:

  1. Chyba najbardziej dotarły do mnie zdania z kropki trzeciej od końca. Też mam tak jak sobie przetłumaczę na polski coś to traci to w jakiś sposób swój urok :)

    ReplyDelete