21/10/2014

Sweatshirts from Sheinside


Cześć miśki!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać par przepięknych bluz które oferuje sklep Sheinside!




KLIK                                                            KLIK




KLIK                                                                 KLIK



KLIK                                                               KLIK



KLIK                                                           KLIK

KLIK                                                           KLIK




A Wam która najbardziej się podoba? :D Generalnie możecie pomóc mi wybrać, bo za niedługo będę zamawiać, a kompletnie nie mam pojęcia na którą się zdecydować :):) Możecie mi też podesłać linki jakieś z ich strony jak by sie komuś nudziło.
No a ja zbieram się korki, już mam dość dzisiejszego dnia pomocy.






5 comments:

  1. ta z kociakiem jest najlepsza. ;d

    ReplyDelete
  2. tylko czarna w kwiatki jest ok

    ReplyDelete
  3. fajne a ta z bananami-miodzio

    ReplyDelete
  4. Cześć Donatka! Uwielbiam Twojego bloga i bardzo się cieszę, że wygrałaś iphone! :D
    Jeśli miałabyś ochotę i czas, to zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE