Rzeszów

October 20, 2014


Cześć miśki!
Humor po wczoraj najlepszy, wyjazd ze znajomymi do Rzeszowa baaaardzo dobrze mi zrobił. Co prawda na początku było ciężko, bo samochód nam się rozpitolił poprzedniego dnia wieczorem i już myśleliśmy, że nie pojedziemy w ogóle, ale to nam nie przeszkodziło i pojechaliśmy autobusem so. Tym razem bez zakupów jeśli chodzi o mnie, staram się oszczędzać, tylko tak w sumie to coś mi nie wyszło, bo i tak większość pieniędzy przejadłam :') Specjalnie w podzięce za to, że wczoraj tylko głosowaliście latałam jak potłuczona z telefonem wszędzie i robiłam zdjęcia no i dość trochę ich jest haha, więc łapcie!:




koszulka- CHOIES (KLIK)
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
kurtka- SHEINSIDE (KLIK)
portfel- CHOIES (KLIK)
creepersy- DEEZEE
kapelusz- UNKNOWN
torba- H&M










































Musiałam...





 #żelkapozdrawia





Jedziemy


 Doma i Przemek debile





 Spał przez całą drogą :):)











Większość naszych zdjęć tak wygląda haha kocham to


:')


Wreszcie Rzeszów


 Na wejściu to zobaczyliśmy omg


 No, a tak właśnie jak debile wyglądaliśmy robiąc zdjęcia tęczy haha





 ... musiałam haha











 Do MC na początek oczywiście








 NAJ LE PSZE








Pale srale nie wiem po co to dodaje


 Musiałam x3











 W KOŃCU JĄ KUPIE ONA NA MNIE CZEKA


 Gwiazda








 Zara


 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>








 Normal is boring











 Nie potrafie radzić sobie ze szminką kompletnie, zawsze wszystko upitole :):)





 ............................... mamo


 Mój jedyny zakup, moje jest czarne, już kocham


 TO JEST STRUGACZKA CZAICIE


 A to chusteczki no nie


 Siedze na środku sklepu


 Leży na środku sklepu........


 Oczywiście musiałam do zoologicznego, jakie cudowne były boziu





 ZNALAZŁAM DORI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!











 Leje z tego jak siedzą wieśniaki


 Leje dalej haha


 4,50 za donata aha

















 Obkupieni misie


 Wracamy





A on znowu śpi, ale czy Wy widzicie jak on śpi :') hahaha








Dobra, koniec haha, mam nadzieje, że się cieszycie z ilości zdjęć, starałam się! :D













  • Share:

You Might Also Like

4 Comments:

  1. Super notka. <3

    ReplyDelete
  2. uoo, uwielbaim jak jest dużo zdjęć:D super :*

    ReplyDelete
  3. pierwsze 2 zdjecia ideał <3 notka super jak zawsze! I jej nie zjadłaś haha :D fajnie, że dodajesz takie naturalne wpadkowe foty! :D

    ReplyDelete