31/10/2014

Mix


Cześć miśki!
Mam dla Was wały mix zdjęć, których tu jeszcze nie było, łapcie:






















 Moje soulmate najukochańsze











 Zasnęła :')



 Cukinia nadziewana ryżem i pieczarkami







 Ryba zapiekana w majonezie z pieczarkami papryką i żółtym serem czy coś takiego haha



Najlepsze. Danie. Świata.



Muszle nadziewane serem feta i szpinakiem



















 Mistrzem to ja nie jestem haha, no ale pizza ze szpinakiem i serem feta











 Kupiłam Beniowi :')















 Kocham moją dentystke haha



















 Po co ja to wstawiam











































 Mama postawiła to coś w łazience i ostatnio wchodze i sobie śpiewam the neighbourhood 'everybody's watching me' i go zobaczyłam i myślałam, że tam zejde ze śmiechu











Karta przyszła, teraz czekamy na telefon!!!!







Zawsze chciałam obchodzić halloween :') Uda mi sie kiedyś zobaczycie








4 comments:

  1. gdzie kupiłaś tę koszulkę w paski? :D

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam Twój styl :) przewaznie nosisz spodnie z wyszym stanem i krotka bluzka i to tak świetnie wyglada :-) uwielbiaaaaam to u Ciebie oglądać :)

    ReplyDelete
  3. Teeen MIX mega <33333333

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE