25/10/2014

Little bad mermaid


Cześć miśki!
Ta pogoda... nie no błagam, nawet listopada nie ma, a ja już zamarzłam wczoraj, droga ze szkoły do domu i tak mi już szczęka zamarzła, że myślałam, że umrę (od zimna boli mnie szczęka, nie mam pojęcia dlaczego o.o). Zdjęć dzisiaj malutko, myślałam, że trochę więcej ich zrobiłam :( Ale na jutro mi mama jakieś porobiła to jutro powinno być więcej, tak, jutro kolejna notka znowu! :D Staram się. Będę dodawać w miarę możliwości, jak nie zdam matury to wiecie dlaczego haha. Dobra, bo lecę nadrabiać seriale, buzi.





bluza- CHOIES (KLIK)
spódnica- STYLEMOI
creepersy- DEEZEE
pończochy- INTIMISSIMI













































Tak mnie rodzice kochają!




Przepraszam jeszcze raz, ze tak mało zdjęć i takie jednolite :( Ale miałam wczoraj okropny dzień

PRZYPOMINAM O KONKURSIE!!!!








3 comments:

  1. Chyba czas wyciągnąć zimową kurtkę, bo ja też zamarzam, gdy tylko muszę wyjść na zewnątrz!

    http://polinska.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE