01/10/2014

It’s time to remember what it’s like to feel alive


Cześć miśki!
Jak tam? Radzicie sobie w szkole? U mnie na razie ok, ale dzisiaj zrobiłam sobie wolne, a co. Siostra właśnie się dzisiaj przeprowadziła do Rzeszowa, z jednej strony się ciesze, bo wreszcie nikt nie będzie krzyczał, żebym ściszyła muzykę (chwała) ale jakoś dziko tak, nie wiem. Ostatnio skupiam się na nauce angielskiego jak nigdy dotąd, bo jeśli wszystko dobrze wypali to od września będę mieszkać w Londynie so pasuje to ogarniać trochę, no a w dodatku matura rozszerzona z tego języka- matko boska co to jest. Nic. Ogarnęłam nowy serial Salem, dopiero 3 odcinek obejrzałam, ale polecam już!!!! Łapcie relacje z wczorajszego dnia:




sukienka- H&M
kurtka- UNKNOWN (SH)
creepersy- DEEZEE
rajstopy- UKNOWN
bandana- UNKNOWN
plecak- ALLEGRO






















 Klaudia mi kupiła pepsi i kinder niespodzianke :')



 19 lat, 4 technikum, bawimy się samochodzikiem przez środek klasy



 Szkoła :):)

 Wreszcie udało mi sie włożyć 14mm, na razie tylko w jednym uchu no ale już je kocham bożeee





 Dentysta [*]

Kocham sklepy z zabawkami, serio





 Moja mina haha, przepraszam

























+ macie pare zdjęć z dzisiaj :D



 Breakfast time



 Królewna

Rodziców nie było to musiałam sobie jakoś poradzić

Widzicie tu to co ja czy nie.........

Dobra, mistrzem kuchni nie jestem, ale dobre było nawet......

 Zabrałam sie za nagrywanie coveru dzisiaj

Niby coś nagrałam ale nie mam pojęcia czy to dodam, jakość jest tragiczna i nie wiem :(













No i chciałam Wam jeszcze pokazać jakie portfele właśnie znalazłam na Choies.......... zakochałam sie


KLIK                                                       KLIK

KLIK                                                      KLIK






Przypominam o konkursie: KLIK






7 comments:

  1. o co chodzi z Londynem.. napiszesz o tym kiedyś ? i jaki tatutaż planujesz zrobić ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak to o co chodzi.. Po prostu sie chce przeprowadzić i tyle, co mam więcej o tym pisać, a co do tatuaży to już pisałam milion razy i nie chce mi sie znowu powtarzać, bo to dla mnie, nie dla was, ale pokaże jak będzie zrobiony już

      Delete
    2. a studia też tam ? masz już wybrany kierunek ?

      Delete
    3. Nie wiem, po roku zdecyduje czy wracam do Polski i studiuje czy zostaje tam i albo studiuje albo nie, tam mi na studiach nie zależy raczej, nie wiem, aż tak w przyszłość wybiegać nie bede

      Delete
  2. Mieszkanie w Londynie, lub chociaż kilkudniowy pobyt tam to moje marzenie od kilku lat!

    polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Świetna notka :D

    ReplyDelete
  4. sio od mojej sypialni (mamusia)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (211) PHOTORELATION (47) mix (35) HAUL (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) INSPIRATIONS (6) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE