09/10/2014

,

Idk idc


Cześć miśki!
Notka taka z dupy trochę dzisiaj, na sobotę/niedziele zrobię może coś konkretniejszego, ja dobrze pójdzie to nawet w sumie zrobie w sobote i niedziele so. Post dodaje dopiero teraz, bo wreszcie weszły napisy do Supernatural i pobiegłam oglądać od razu po szkole. Adsfdfdsafdsafsdafdsafsdafcdsafs co się będzie działo w tym sezonie ja nie mogę. Nie przedłużam, bo idę angielski ogarniać (ale mnie wciągnęło, a dalej nic nie umiem ha), więc zdjęcia z dzisiaj łapcie. Mało, bo mama nie miała czasu bo się spieszyła na spotkanie :(






koszula- AMTOSPHERE, PRIMARK
spodnie- ZARA
creepersy- DEEZEE









 Piramida

Ryż orientalny omnomnom polecam

 Jedyne 2 zeszyty jakie nosze do szkoły :')

 Nadziewane papryki mojej mamy>>>>>>>>>>>>>

 Poza< przepraszam haha

 Benek jest lepszym modelem bez kitu haha













 Dostałam od Patki list wczoraj, z naklejkami. Od razu wiadomo, że od Patki..............







 Asfdsafsafdasfsdfasdfsadfdgfdgadsa









Ps.: Choies ma dla Was cudowne spodenki na przecenie!!!!!!!!








4 comments:

  1. świetna notka Donciu :*

    ReplyDelete
  2. Świetna notka <3

    ReplyDelete
  3. hello Kitty omgomgomg

    ReplyDelete
  4. Lovely post and blog! :)

    Do you want to follow each other? :)
    FantasyFashioned
    xoxo ♥

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE