03/10/2014

,

Guns and coffee


Cześć miśki!
Dzisiaj miała być taka większa relacja, ale pada cały czas i niestety nie udało nam się wyjść na zdjęcia :( Ale że obiecałam Wam notkę to porobiłam parę zdjęć w pokoju. Wczoraj odebrałam paczkę od www.magiazakupow.com i jestem zachwycona. 2 koszulki i 3 plecaki. Te plecaki>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> boziu zakochana w nich jestem. Wydają się małe, ale mieszczą więcej niż moja szkolna torba, przysięgam. Do tego idealnie się je nosi no i urozmaicają nawet najnudniejszy strój. Polecam! Łapcie zdjęcia, dzisiaj stylizacja w jednym z nich. Kocham go.
A tak by the way: nie wiem co będzie co do coveru który miałam dodać w niedziele :( Nagrałam drugi raz innym aparatem, ale dalej jakość........ Darek spróbuje to naprawić, może mimo wszystko coś z tego wyjdzie. Jeśli nie, to przepraszam, ale będziecie musieli jeszcze troszkę poczekać :(





top- MAGIAZAKUPOW (KLIK)
plecak- MAGIAZAKUPOW (KLIK)
tregginsy- UNKNOWN
kardigan- UNKNOWN
creepersy- DEEZEE






Klaudia przy automacie, zaczyna sie, zbyt zimno by wyjść do kiosku





Ekonomik


Musiałam czekać na mame pół godziny [*]


Dostałam paczke z wymiany z vinted wczoraj też


SINSAY





Kupiłam w biedronce najcudowniejszą poszewkę na świecie :')











Leży ciota








 Nie wiem kto wymyślił czekoladę karmelową ze słonymi orzeszkami wtf





 No to przechodzimy do paczki z magiazakupow.com


 KLIK




 KLIK








KLIK          KLIK



















































Jak podobają Wam się plecaki? :D







5 comments:

  1. Cudne są i też je uwielbiam bo mam takie 2, tylko inne wzory :* cudna notka, buzi :*

    ReplyDelete
  2. znowu z buciorami na łóżku-mamusia wypierze

    ReplyDelete
  3. Super notka :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE