17/10/2014

,

Finally


Cześć miśki!
Dzisiaj zrobiłam sobie wolne od szkoły, po wczorajszej wizycie u dentysty umierałam od bólu zęba, nie polecam. Mam nadzieje, że wszystko teraz już będzie ok i nie będę miała leczenia kanałowego :') Trzymajcie kciuki. Wreszcie wyspana, prawie 12h snu, zbawienie.
Właśnie weszłam do domu, wreeeeeszcie wybrałam się do fryzjera (tylko podciąć końcówki spokojnie), polecam baaardzo bardzo bardzo salon fryzjerski Enzo, no i poszłam dodatkowo na mini zakupy kosmetyczne, więc łapcie parę zdjęć. Jutro będzie kolejna notkę ze swetrem od Sheinside! A w poniedziałek zrobię dla Was relację z niedzielnego wypadu do Rzeszowa :D
I właśnie odebrałam od pana paczkę z Choies!!!!! Umieram tu boże nie wierze, mama mi puka do głowy, chyba jej się nie podoba, biedna. Ale ja jestem zachwycona. Postaram się jak najszybciej dodać notkę z zawartością paczki!



koszulka- H&M
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
kurtka- SHEINSIDE (KLIK)
creepersy- DEEZEE
kapelusz- UNKNOWN
torba- H&M




 Z wczoraj jeszcze, takie jaja w supernatural omg




 Mama zrobiła drożdżówki z czekoladą








 Przed wyjściem jeszcze


















































 Chciałam kupić coś zdrowego


 Ale no...


 Już po fryzjerze, wiem, nie widzicie różnicy, dlatego, że wyprostowane XD






























PRZYPOMINAM O KONKURSIE!!!!






4 comments:

  1. Cudowna notka <3
    Cudna Ty!

    ReplyDelete
  2. ojezu doncia, nie używam tej odżywki!!!
    już kilku osobom podobno poschodziły przez nią paznokcie.;ooooooooooooooooooooo

    ReplyDelete
  3. Drożdżówki z czekoladą musiały być przepyszne! Mi niestety ta odżywka z Eveline nic nie pomaga..
    http://polinska.blogspot.com/

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE