23/10/2014

Don't touch the spikes



Cześć miśki!
Dzisiaj notka na szybko, niestety nie jestem w stanie zrobić większej ilości zdjęć bo tona nauki na mnie czeka, a w szczególności angielski, a do tego chciałabym się przyłożyć trochę :( Będzie sporo notek teraz, 2 zaległe paczki, postaram się zrobić jak najwięcej zdjęć, w tym tygodniu wszystko tak na szybko, że dość już mam, marzę o piątku, ciągle coś robiłam i na nic nie miałam czasu, seriali z tego tygodnia to w ogóle nie obejrzałam :(:(:( To przez to całe zamieszanie z konkursem też, już dziękowałam, ale podziękuje jeszcze raz bo nawet nie jestem w stanie wyrazić jak bardzo jestem wam wdzięczna, dzięki wam zostałam szczęśliwą zwyciężczynią ip 5s!!!!!! Mogłam o nim tylko marzyć, dzięki Wam mogło się spełnić. Nie było by mnie na niego stać gdyby nie Wy i Wasza pomoc, dziękuje, naprawdę dziękuje dziękuje dziękuje :( Teraz zdjęcia będą zdecydowanie lepszej jakości i postaram się ich robić zdecydowanie więcej!!!! O ile oczywiście nauka pozwoli, bo na razie zapierdziel taki, że naprawdę o niczym innym tak nie marze jak o jutrze. Dziękuje jeszcze raz :( Łapcie zdjęcia:






koszulka- SHEINSIDE (KLIK)
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
kurtka- SHEINSIDE (KLIK)
creepersy- CZASNABUTY
pierścionki- STYLEMOI
pierścionek z kolcami- AVON







Przerzucam się z pepsi, może się uda haha



Na dobry początek dnia 



Czy wy też jecie takie rzeczy w szkole czy nie :):):) Haha



DZIĘ KU JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!











Reszta rzeczy w przyszłym tygodniu!






































































PRZYPOMINAM O KONKURSIE!!!!!!








5 comments:

  1. Jeeej supr notka. <3 Piękna stylizacja!

    ReplyDelete
  2. Jeszcze raz Ci gratuluję wygranej! :*:* Czuję się dumna, że się do tego przyczyniłam. Mam nadzieję, że szybko dostaniesz nagrodę i będzięsz mogła się nią cieszyć tak no "na żywo"!! Piękna stylizacja, całuję :*

    ReplyDelete
  3. Cudowna jest ta koszula! Jeszcze raz gratuluję tego iphona, niech Ci dobrze służy :*

    ReplyDelete
  4. Oj, nie przepadam za takimi butami. O wiele bardziej podobają mi się zwykłe płaskie creepersy ;)

    gabsucks.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. W takim razie czekam na zapowiedziane notki! Świetne nowości, a szczególnie koszula :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE