07/10/2014

,

Cats everywhere


Cześć miśki!
Coraz zimniej coraz zimniej, ale na szczęście wreszcie udało mi się spiąć i chociaż wracam do mojego normalnego żywienia się. Oby tak dalej. Zaczęły wchodzić wszystkie seriale wreszcie boziu czekam właśnie na napisy do Supernatural zaraz się popłacze tu dajcie je już :') Aedsedefdsffsafs tyle czekania. Najlepszy serial świata. Zimno, seriale/książki, kawa, kocyk i niczego mi więcej nie potrzeba serio.
W niedziele dodałam nowy cover, przepraszam za jakość, ostrzegałam, ale w najbliższym czasie pojawi się już bardziej ogarnięty cover, kolega przybył mi z pomocą uf, nagram to mikrofonem, a on wszystko poskleja jakoś ładnie, więc wreszcie powinno się dać tego normalnie słuchać, więc czekajcie gwiazdy. Łapcie jeszcze raz ten niedzielni cover, może jeszcze ktoś nie słyszał:



No a teraz łapcie zdjęcia (moja mama okazała się dość dobrym fotografem powiem Wam haha):





koszulka- MAGIAZAKUPOW (KLIK)
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
plecak- MAKIAZAKUPOW (KLIK)
creepersy- DEEZEE
pasek- UNKNOWN




Wybrałam się w tamten piątek z rodzicami do Keksa



Torcik bezowy>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>świat





Często pytacie co jem, więc będę w miare możliwości zamieszczać takie zdjęcia









 Leży ciota



 Świeczniki mama zrobiła

 Patrzcie co znalazłam :')




































I mam do Was jeszcze jedną prośbe, czy możecie pomóc mi wybrać :( Od wczoraj nie moge........
TO czy TO?






9 comments:

  1. Ten drugi :)) super notka :)

    ReplyDelete
  2. Ten wściekły hahahahah <3

    ReplyDelete
  3. Pierwszy >>>>>>>

    ReplyDelete
  4. ten wściekły.

    ReplyDelete
  5. http://www.choies.com/product/angry-cat-coin-purse_p32854 ten bardziej do Ciebie pasuje !

    Piękna!

    ReplyDelete
  6. wściekły kotek najlepszy haha :)
    btw cudne te plecaki *.*

    ReplyDelete
  7. ten szary wściekły jest super

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE