13/10/2014

Box of memories


Cześć miśki!
Po notce room tour dostałam masę próśb o notkę z zawartością pudełek wspomnień. Trochę to bez sensu, bo i tak nic z tego nie ogarniecie, bo to moje wspomnienia, no ale ponieważ tak bardzo prosicie cały czas to robię dla Was tą notkę :D To jest zawartość tych różowych pudełek, kiedyś może jeszcze zrobię notkę z innego pudełka, gdzie mam takie papierkowe rzeczy.
Macie też takie coś? Ja staram sie zbierać wszystko, serio haha.



Tak to mniej więcej wygląda haha



Dostałam na ostatnie urodziny od kolegów haha

Z pierwszego wyjazdu do Hiszpanii, najlepsze

Kojarzy mi sie z Krakowem

A to chyba z niczym haha, ale no

Mój pierwszy portfel :')

Puszka popisana przez Kamisie

Siatki z ubrań ze współprac

Pierwszy wyjazd do Hiszpanii, żywiłyśmy się głównie w mcdonaldzie haha

Prezent od czytelniczki

Zastanawiam sie od wczoraj po co mi to i nie wiem haha

Mirabilandia>>>>

Najlepsze kolonie i najwięcej wspomnień z funclubu

Kraków

Swego czasu znajomi mówili na mnie jajko i mi przynieśli coś takiego XD

Kojarzą mi sie z pewną osobą

Z początku 1 klasy technikum, jeszcze klasa wydawała sie normalna he

Z Włoch

Kolejny urodzinowy prezent haha

Kojarzy mi sie z codziennością, ze zwykłymi wypadami na miasto prześmianmi przez cały czas

Jakieś jedzenie z Włoch

Kojarzy mi sie z pewną osobą, tyle na ten temat

:')

A to może lepiej nie pytajcie haha

To też nie wiem po co mi tam, ale od mamy dostałam haha

Pierwsze okulary w 18 urodziny akurat

WOŚP, jechałam wtedy wozem strażackim i pan mi pozwolił włączyć to takie iju



Kiedyś z Iwo zachciało nam sie hot doga i poszłyśmy po niego na drugi koniec miasta

Smak dzieciństwa



Uwielbiam je przysięgam

Daria mi zostawiła :(

A to to... nie bede pisać bo mama to czyta haha, pozdrawiam mamo!

Dostałam od Iwo kiedyś tam

Znowu Kraków

2 pierwsze od cudownych ludzi z Hiszpanii, kolejne dwie od Darii

Z Hiszpanii

Nie śmiejcie sie, ale kiedyś zbierałam gumki do mazania XDDDDD

Beztrosko

Mam tego więcej haha, serio w Hiszpanii żywiliśmy sie tylko tam

A to na praktykach zrobiłam haha nie wiem co to serio, ale kojarzy mi sie z Troją

Jakieś bazgroły z 2010 przez Ole napisane haha

Bazgroły Magdy, mase tego mam

Tony opakować po żarciu, z każdym mi sie kojarzy coś

Plakaty z koncertów, pół życia spędziłam w mdk

Od dziadzia dostałam

Kraków, wtedy wypadek miałam

Od sąsiadki o jezu kiedy to było haha

Tak, to na poważnie........ haha

:')

Nie wierze, że Wam to pokazuje haha

Jakieś podkłady

Pamiętniki te takie co sie znajomi wpisywali, jeszcze złote myśli gdzieś miałam, ale nie moge ich znaleźć :(

Z pierwszego mcdonalna to jest bodajże, nie pamiętam dokładnie


No więc tak jak mówiłam, nic na pewno nie zrozumiecie z tej notki, nic więcej nie napisze, bo to wszystko jest zbyt prywatne, no ale mam nadzieje, że jesteście spełnieni haha. Buzi




PRZYPOMINAM O KONKURSIE






6 comments:

  1. Haha świetne <3

    ReplyDelete
  2. jestem w stanie wiele zrozumieć, bo sama zbieram podobne rzeczy, ale paczka po Laysach to przesada haha

    ReplyDelete
  3. Również zbieram takie rzeczy, jestem dość sentymentalna:)
    http://polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. haha a to jest mój portfel :') http://www.bankfotek.pl/image/1802937
    też mam takie pudełko, super sprawa...

    ReplyDelete
  5. hahah, perfumy z lalką barbie mnie rozwaliły. Miałam takie same xD

    Zapraszam: agnieszkaboczek.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE