14/10/2014

Born to lose, live to win


Cześć miśki!
Co z tego, że poniedziałek i wtorek wolny od szkoły jak reszta tygodnia zawalona sprawdzianami, pozdrawiam kochanych nauczycieli :):):) Na dodatek jakaś choroba mnie łapie po sobotniej imprezie, nie dość, że katar to teraz jeszcze zaczyna mnie kaszleć dsafdsfdsa nienawidzę.
Właśnie jestem w trakcie gotowania obiadu (makaronowe muszle nadziewane szpinakiem i serem feta w sosie pomidorowym, polecam), więc nie przedłużając, żebym niczego nie spaliła zaraz haha łapcie zdjęcia z częścią rzeczy z dzisiejszej paczki od Sheinside! :D Ta bluza>>>>>>>>> umarłam. Jest tylko jeden minus, jest one-size i niestety jest z tych krótszych :(





bluza- SHEINSIDE (KLIK)
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
creepersy- DEEZEE






Pierwszy odcinek a ja już ryczałam jak głupia :')



 Wreszcie kupiłam antyramę i rysunek od Domy mógł zawisnąć 





















































A wy co sądzicie? :D






9 comments:

  1. prześwietne spodnie!

    ReplyDelete
  2. idealne spodnie :( dlaczego nie ma nigdzie takich stacjonarnie......

    ReplyDelete
  3. Cudowna jesteś Donciu *-*

    ReplyDelete
  4. Spodnie są super <3

    ReplyDelete
  5. Ale masz niesamowitą figurę!
    http://polinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. a co ona taka dziurawa ??????????aaaaaaaaaaaa jak twoje uszy.rozumiem (mamusia)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE