Autumn

October 18, 2014


Cześć miśki!
Dzisiaj krótka relacja jeszcze ze zdjęć z czwartku bodajże. Bez rozpisywania się bo muszę nadrobić seriale (za dużo na raz teraz weszło przysięgam haha, a wczoraj Salem skończyłam 1 sezon- mogą to rozkręcić na naprawdę zajebisty serial so polecam) no i muszę zabrać się za sprzątanie :') Nienawidzę. Sweter jest z Sheinside i naprawdę polecam, jest taki milutki boziu, nigdy nie miałam swetra takiego jeszcze serio.







sweter- SHEINSIDE (KIK)
legginsy- ATMOSPHERE, PRIMARK
wianek- CHOIES (KLIK)
creepersy- DEEZEE


















 To omlet z jajka jak coś




















 Cały czas sie zastanawiam po co ja to dodaje :')


 AVON














 A teraz poznajcie Oliego. Nowy kot Żelki boziuuuuuuuuuuuuuu jest cudowny :(:(:(









PRZYPOMINAM O KONKURSIE!!!!









  • Share:

You Might Also Like

4 Comments: