17/09/2014

School day


Cześć miśki!
Nie wiem kto wymyślił lekcje do 15 każdego dnia dla klasy maturalnej, ciekawe kiedy ja mam się do matury uczyć. Przychodzę zjem odpocznę i zaraz 20 i znowu kolejny dzień w dupe. Niby nic nie robię, a na nic nie mam czasu, fuck logic. Pogoda chora jakaś, rano 5stopni, myślała, że zamarznę, a teraz tak grzeje, że w słońcu ledwo wysiedzieć można. Nienawidzę. Jesieni. Nienawidzę. A to początek dopiero. Powodzenia. Mam dla Was małą fotorelacje z dzisiejszego dnia, bo dość trochę zdjęć porobiłam, w sumie to jak zawsze haha. Coraz bardziej się zastanawiam, czy nie zainwestować w tego iphone, bo z tym samsungiem już dostaje szału, on nie wyrabia i mi się tnie cały czas, szału można dostać, a biorąc pod uwagę fakt, że siedzie na telefonie praktycznie cały czas, może i warto byłoby wydać taką kwotę na telefon. Ale najpierw, tatuaż> jeśli dobrze pójdzie to pierwszy już w listopadzie!!!!


koszulka- H&M
spódnica- UNKNOWN
kardigan- UNKNOWN
creepersy- DEEZEE

























@kac_up #ciota #debil #idiota 



















 #gift







 #vip

 #naukatakbardzo







 #leżyciota







#coffeetime





Chciałam też przypomnieć, że bluza CHOIES nadal dostępna w promocyjnej cenie $19.99!!!!





To co sądzicie o notkach z takimi relacjami? Mogę robić takie raz/dwa razy w tygodniu z chęcią :D









8 comments:

  1. super, mi się mega takie notki podobają :)

    ReplyDelete
  2. Jaka ty jestes piekna ;*

    ReplyDelete
  3. Super notka! :)

    ReplyDelete
  4. Super, chcemy! :)

    ReplyDelete
  5. Dodawaj czesciej takie relacje i inwestuj w ip bo lepsze zdjecia jakosciowa wyjda! Buzi Doncia

    ReplyDelete
  6. SID TOP MODEL HIHI

    ReplyDelete
  7. Chcemy Doncia :D

    ReplyDelete
  8. Chcemy Doncia :D

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE