14/09/2014

My paradise


Cześć miśki!
Przepraszam, że dawno nie było notki ze stylizacją. W przyszłym tygodniu postaram się to nadrobić, o ile czas mi pozwoli, bo zaczynają już dowalać sprawdzianami. Ktoś zaproponował mi, żebym zrobiła notkę o ogrodzie, więc czemu nie. Uwielbiam mój ogród, w całości wykonany jest przez moich rodziców, swego czasu zajął nawet 1 miejsce w konkursie na najpiękniejszy ogród. Rodzice co roku coś dodają, polepszają, z roku na rok wygląda coraz piękniej, a w lecie naprawdę wygląda jak mały raj bez kitu. Uwielbiam tam siedzieć, szczególnie z kawą i książką, perfect. Pobiegałam w koło domu z Beniem i porobiłam parę zdjęć, więc łapcie:



































Podoba Wam się? :)






7 comments:

  1. cudowny :) już chyba wiem gdzie mieszkasz uheuehuehu

    ReplyDelete
  2. jeeej jaki świetny ogód! :o
    codziennie chyba bym tam siedziała z kawą + jakąś dobrą książką :)

    ReplyDelete
  3. Cudowny ogród. ! <3

    ReplyDelete
  4. jest przepiękny! najbardziej mi się podoba ten mini mościk i stawik... *_*

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE