10/09/2014

Memories


Uwielbiam robić zdjęcia. Nie artystyczne, profesjonalne, nie jak fotograf- tylko źle kadrowane, rozmazane, prześwietlone- po prostu kocham uwieczniać chwile na zdjęciach (dlatego kocham instagrama). Prosiliście mnie o notkę ze zdjęciami ze ściany, ale niestety usunęłam ten folder [*] a odnalezienie tych zdjęć zajmie mi wieki. Kiedyś postaram się ich poszukać jak będę miała więcej czasu. Na razie łapcie ten kolaż zdjęć. Wiem, że nic Wam nie powie, ale ja z każdym zdjęciem mam związane jakieś wspomnienie i uwielbiam to.















































Niestety ale zastanawiam sie nad usunięciem bloga, mam przez niego coraz mniej czasu. Oczywiście zostałabym na instagramie, asku, youtube
albo po prostu wróce do dodawania 'pokojowych' notek, to zajmuje znacznie mniej czasu niż sesje, co o tym myślicie? :)






7 comments:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=jZhQOvvV45w ogladam te zdjecia i słucham tego <3
    Świetne są !

    ReplyDelete
  2. Nie usuwaj bloga, jeżeli zajmuje ci czas, to po prostu dodawaj notki sporadycznie bądź go zawieś. Lubię przeglądać twoje stare posty i zdjęcia, więc szkoda byłoby to wszystko skasować, bo inspirujesz wiele ludzi. :)

    ReplyDelete
  3. Natka.. właśnie zobaczyłam się na kilku zdjęciach, które też wspominam zajebiście ! i aż mi się ciepło na serduchu zrobiło, że te zdjęcia też znalazły się w Twoich wspomnieniach itd.. pamiętne urodziny pod mostem i wały konkretnie :) A :*

    ReplyDelete
  4. popieram! Fajnie jest poczytac cos co podnosi na duchu, jesli latwiej jest Ci robic zdj w pokoju,okey! Nam to nie przeszkadza

    ReplyDelete
  5. Nie uswaj bloga skarbie! Sesje oczywiscie moga byc pokjowe, ale nie usuwaj :((
    /czytelniczka

    ReplyDelete
  6. nie usuwaj bloga! :) a co do zdjęć to większość z nich pamiętam z photobloga, obserwowałam Cię od samego początku <3

    ReplyDelete
  7. nie usuwaj bloga skarbie, poprostu dodawaj zdjecia kiedy masz czas, abo poprostu notki pokojowe, tylko nie usuwaj :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE