Life is a loaded gun. Love is a bullet that sometimes kills.

September 07, 2014


Cześć miśki!
Żyjecie po weekendzie? Gotowi na cudowny tydzień z toną nauki i brakiem czasu na cokolwiek innego? :') Aż się płakać chce. Czas wrócić do nienawidzenia poniedziałków, dobrze, że chociaż na 8:50 mam to sobie pośpię godzinkę dłużej.
Dzisiaj notka ze wspaniałymi rzeczami od STYLEMOI, paczka szła trochę długo, ale warto było czekać, bo rzeczy nie dość, że dobrze wykonane to jeszcze przesympatycznie zapakowane, nie spodziewałam się takiej słodkiej paczki z napisem 'thank you' (zdjęcie na instagramie @donatkay). Mam nadzieje, że zdjęcia również Wam się spodobają, bo moim zdaniem to nasza najlepsza sesja jak do tej pory :)




top- STYLEMOI (KLIK)
skirt- STYLEMOI (KLIK)
rings- STYLEMOI (KLIK)
creepersy- DEEZEE




























A więc- jak wrażenia, podoba Wam sie? :)





Dodatkowo CHOIES z okazji zbliżającego się Halloween ma cudowną promocję, do końca tygodnia ta bluza kosztuje tylko $19,99!!!!! 




Chciałam Wam polecić również parę innych bluz z ich strony związanej właśnie z Halloween:


KLIK                                     KLIK                                     KLIK

KLIK                                  KLIK



Ktoś z Was obchodzi Halloween? :D




  • Share:

You Might Also Like

5 Comments:

  1. Top z fotek cudowny, ślicznie wyszłaś. <3

    ReplyDelete
  2. Boze Donatka jestes cudowna! ❤

    ReplyDelete
  3. ja mam urodziny w haloween :P

    ReplyDelete
  4. te rajstopy mi jakoś do całosci nie pasują :C ale pozatym ekstra i oczywiście poklikałam, buzi :*

    ReplyDelete