28/09/2014

Krushfest


Cześć miśki!
Przepraszam, że tyle notki nie było, ale nie miałam jej z czego zrobić niestety. Łapcie relacje z wczorajszego Krushfestu (festiwal muzyki metalowej), zdjęć nie ma dużo no ale zawsze coś. Krushfest ogólnie spoko, gdyby nie to, że piwo okropne (fuj) i nie było frytek tylko bułki z kotletem :') No i zapiekanki które dość dobre były, więc wybaczam. Ale festiwal bez frytek, no nie.


spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
sweter- H&M
kapelusz- UNKNOWN
pasek- UNKNOWN
creepersy- DEEZEE
pierścionki- STYLEMOI (KLIK)
pierścionek- AVON






Kocham 'przyozdabiać' w ten sposób rzeczy

Zamówiliśmy ze znajomymi troche tuneli i plugów z Alter Familia (polecam)



Moje 14mm cudeńka, na dniach rozpycham uszy do 14 i nie moge sie doczekać, żeby je założyć wreszcie



Nie wiem na co mi tyle tych pudełek, one są wszędzie

Beksiński :') CU DO WNE

W piątek siedzieliśmy i oglądaliśmy 'gdzie jest nemo', normalni. Kocham to

Nowe cudo Żelki, nienawidze jej

Mama i jej makaron ze szpinakiem serem feta i pomidorami>>>>>>>>>>







 Tak, to moja siostra













 Żelka ciota

 Złamałam kolejny paznokieć, super
















Krusher>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>






Przypominam o konkursie! KLIK




5 comments:

  1. Pierwszy raz na blogu spotkałam Cię jakieś dwa lata temu, może nawet więcej i cieszę się, że nadal piszesz :) A na zdjęciach jak zwykle piękna!

    ReplyDelete
  2. Podoba mi się notka. <3 Super ;*

    ReplyDelete
  3. ja ci rozepcham do 14!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!już się lepiej wyprowadż (mamusia)

    ReplyDelete
  4. kocham twój styl! Komentarz wyżej mnie zabił :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty sie śmiejesz a ona mówi poważnie haha

      Delete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE