23/09/2014


Cześć miśki!
Dzisiaj oficjalnie rozpoczynamy jesień, płacze z tego powodu, nienawidzę jak jest zimno, już dzisiaj miałam problem z wyjściem z domu no nie. Nic tylko siedzieć w domu z książką/serialem i kawą, idealnie, biorąc pod uwagę fakt, że już za 9dni zaczyna się nowy sezon jednego z wielu seriali które oglądam. A za równe 2 tygodnie SUPERNATURAL!!!!!!!!!!! wreszcie boże fdfdsafdsafdsafsda. Nie wiem jak ja ogarnę tyle seriali na raz haha, no ale, przynajmniej na brak zajęć narzekać nie będę.
Dzisiaj macie stylizacje w ubraniami z Choies i z wiankiem w który osobiście uwielbiam, a moja mama przeżywa go już parę dni i chodzi i się ze mnie śmieje. Dzięki mamo!



top- AMERICAN APPAREL, CHOIES (KLIK)
kimono- ASOS, CHOIES (KLIK)
wianek- CHOIES (KLIK)
legginsy- ATMOSPHERE, PRIMARK
creepersy- DEEZEE




Nie polecam



Śpi jak zawsze

Na każdej lekcji coś takiego kombinuje haha (nudzi sie ciota)



Klaudia mi przyniosła tarte szpinakową do szkoły, kocha mnie :')

Dzisiaj zaczęłam jestem na 100stronie, dość wciąga w sumie







Darek top model





Mój pilnik przyszedł

















































Przypominam o konkursie! KLIK





10 comments:

  1. przenajlepsza, boże <3 cudowna stylizacja, serio :* i takie notki są najlepsze!

    ReplyDelete
  2. Poklikałam, uwielbiam ten rodzaj Twoich notek! <3

    ReplyDelete
  3. Jestes taka cudowna ze nie moge sie napatrzec hihihi kocham ❤ :*

    ReplyDelete
  4. Jeeej, super sexy zdjęcia. <3

    ReplyDelete
  5. Jak pięknie! Jak rusałka taka:)

    ReplyDelete
  6. piekny wianek Natalia :*

    ReplyDelete
  7. Pierdole, przechodzę na dietę. Też chcę tak zajebiście wyglądać w leginsach haha. Fajny outfit, ostatnio sama podobnie byłam ubrana.
    Creepy Ci poszarzały, wypastuj je i będą wyglądały jak nowe :3

    ReplyDelete
  8. w buciorach na pieknej księżniczkowej poscieli????????????od jutra pierzesz ty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(mamusia)

    ReplyDelete
  9. zapomniałam zapytać-czy ten przystojniak umyje mi plecy???????????????

    ReplyDelete
  10. ta stylizacja mówi 'jest wiosna, jesień nie istnieje :))'
    cudny wianek i kimono.

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE