15/09/2014

God dress you


Cześć miśki!
Ogarnęłam właśnie nowy program do robienia zdjęć kamerką i porobiłam trochę zdjęć na próbe, więc pomyślałam, że w sumie moge zrobić z nich notke. Przepraszam, że niektóre są prześwietlone, ale dopiero ogarniam to wszystko. Lece do nauki, więc łapcie:



t-shirt- MEDICINE, ANSWEAR
jeansy- SHEINSIDE (KLIK)
creepersy- DEEZEE





























Mogą być mniej więcej tego typu notki czy nie bardzo? :(
Mogę ich dodawać więcej, więcej zdjęć, w sensie stylizacja+ zdjęcia które zrobiłam danego dnia takie o, bo robię ich mase a nie wszystkie wrzucam na instagrama.
Co myślicie? Prosze napiszcie mi miśki.







6 comments:

  1. mogą być takie notki ! mi się podobają ! :D <3

    ReplyDelete
  2. Obowiazkowo NATI 💓

    ReplyDelete
  3. Świetne są takie notki. <3 Super wyglądasz. ;*

    ReplyDelete
  4. Super, pewnie że mogą być takie ktore robisz danego dnia :))"

    ReplyDelete
  5. Brakk w obecnych postach takich notek ;(( zdjęc itd

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE