21/09/2014

#FRIDAY


Cześć miśki!
Myślałam, że się porządnie wyśpię w ten weekend....... no. Powroty o 4 nad ranem temu nie służą niestety, ale może dzisiaj nadrobię. Powinnam się zabrać za naukę geometrii, ale :):) NO WŁAŚNIE.
Nie pisze nic więcej, bo trochę jeszcze nie ogarniam po wczoraj haha, macie małą relacje z piątku:


spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
sweter- SHEINSIDE (KLIK)
torba- H&M
creepersy- DEEZEE
kapelusz- UNKNOWN
pasek- UNKNOWN
bransoletka- UNKNOWN






Klaudia mi zaznaczała serduszkami słówka których nie umiem, normalna kochana











Jestem zakochana w tych spodniach :')


















#zelkapozdrawia









Szaleni, zdjęcia z resztą znajomych niestety nie zrobiłam :(





 Zamiast wrócić do domu stwierdziliśmy, że idziemy oglądać bajkę (kocham ją)



A te skarpetki mi syrenka przywiozła z Londynu boziu cudowne :( 

:):):):):):):):):) kocham Primark







4 comments:

  1. Ta stylizacja bardzo mi się podoba <3 pięknie !

    ReplyDelete
  2. Jezu jak ja nie lubie tych spodni xD no ale wiadome - co kto lubi. Takie piekne nogi a tak je schowalas. Ale procz tego to calkiem przyzwoicie :3

    ReplyDelete
  3. Zgadzam się z powyższym komenatrzem. Wyglądasz w nich jak żul fuuuuj :(

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (203) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (5) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE