19/09/2014

Autumn is coming


Cześć miśki!
Pogoda coraz lepsza, a nauki coraz więcej, świetnie... ale nie będę narzekać. Humor wreszcie wraca, wracam do normalnego funkcjonowania i wreszcie mogę robić coś pożytecznego. Wreszcie mam ochotę na cokolwiek. Cudownie. Ogólnie to cały czas chodzę i robię zdjęcia na notki dla Was haha. Dzisiaj mini relacja z wczorajszego popołudnia, a w niedziele zrobię dla Was relacje z dzisiaj, bo już dość sporo zdjęć mam, a wieczorem wychodzę ze znajomymi, także powinno być ich jeszcze więcej. W dodatku oczekujcie konkursu na dniach! :)




kurtka- SHEINSIDE (KLIK)
t-shirt- H&M
spodnie- ZARA
creepersy- DEEZEE



Wstąpiłyśmy z siostrą, niby dzisiaj haha, ale dodam do 'wczorajszej' relacji



Jak zawsze...

Wreszcie dorwałam welurową bluzkę

Mama powiedziała, że to babcine, ale coś mnie w nich urzekło

Od wczoraj nic tylko paczki dostaje, przyszedł mój podkład z takimi słodkimi dodatkami dziękuje :(

Paczka z Sheinside (notka z resztą ubrań w niedziele)

Kurtka z Sheinside, zakochana w niej jestem KLIK KLIK KLIK

#benekdotopmodel































I kolejna paczka która przyszła do mnie dsfdafdsfdsfaa już je kocham

To dopiero początek haha





Co sądzicie o kurtce? :D






8 comments:

  1. A ja Cię tam lubię w takich zwykłych codziennych stylizacjach i zdjęciach z telefonu niż w profesjonalnych sesjach :) pięknie!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Nie mam pojecia z jakiej firmy, ale z vinted je mam

      Delete
  3. Cudna kurtka :) świetna notka <3

    ReplyDelete
  4. kurtka jak kurtka ale pies zajebisty (mamusia)

    ReplyDelete
  5. a te buty to serio jak z babci Bronki,bedą do kościoła haha (mamusia)

    ReplyDelete
  6. mi też się kurtka podoba ^^
    prześliczna jesteś :c

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE