05/09/2014

Anchor yourself to something special


Cześć miśki!
Pogoda cudowne, oczywiście jak przystało na początek września kiedy czas zacząć siedzieć nad książkami i zabrać się za przygotowywanie się do matury. W sumie, nie oszukujmy się- i tak zabiorę się za to najwcześniej w marcu haha. A Wy jak tam? Od samego początku zawalają Was nauką czy macie jeszcze trochę luzu?
Wczoraj wreszcie udało nam się iść z Olą na zdjęcia. Ciągle staramy się coś poprawić, Ola pracuje nad nowymi kadrami, a ja nad tymi nieszczęsnymi pozami które i tak nijak mi nie wychodzą haha, ale staram się jak mogę, może wreszcie dostrzeżecie jakieś efekty, bo pół dnia spędzam nad przeglądaniem zdjęć i blogów żeby coś podłapać (i pewnie dalej nic). Wczoraj siadły nam dwie sesje, więc następną notkę dodam w niedziele.
Na razie łapcie zdjęcia z pierwszej sesji. Stylizacja szczerze mówiąc nie do końca mi się podoba, ale nie wyrobiłam czasowo i na szybko próbowałam coś do siebie dobrać, no i wyszło co wyszło:





top- NEW YORKER
ramoneska- SHEINSIDE (KLIK)
jeansy- UNKNOWN
koszula- SHEINSIDE (KLIK)
martensy- HD






















A Wam jak się podoba? :)







8 comments:

  1. W tym tygodniu w szkole miałam luzy, ale niestety następny tydzień już niestety nie będzie taki fajny:( Według mnie pozujesz o wiele lepiej niż kiedyś. Zdjęcia jak zwykle super! Trzymaj się Donatka i pozdrowienia dla fotografa!

    ReplyDelete
  2. Ta sesja jak najbardziej trafiona!

    ReplyDelete
  3. jestes cudowna..

    ReplyDelete
  4. nie wiem czemu ale jakoś wole jak masz spięte włosy i wtedy pozujesz :) ale super i tak!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. Osobiście nie bardzo stylizacja mi sie podoba. KC <3

    ReplyDelete
  6. super, meega mi sie podoba
    najbardziej spodnie! uwielbiam spodnie w takim kolorku :)

    ReplyDelete
  7. Świetna stylizacja, zaskoczył mnie trochę Twój nagłówek i ikonki społecznościowe :)
    kejtifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Widać,ż sie starasz a to jest najwazniejsze! :)
    Stylizacja jak zawsze mega!:)
    misiamisiaa.blogspot.com

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (207) PHOTORELATION (47) HAUL (34) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (12) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) COSMETICS (5) INSPIRATIONS (5) TRAVEL (5) FOOD (4) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TIPS (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE