Vintage

August 12, 2014


Cześć miśki!
Prosiliście mnie o notkę 'z pokoju', więc wstałam i na szybko się ubrałam i porobiłam zdjęcia. Na dniach pójdę z Olą na sesje więc będzie coś bardziej ogarniętego :) A tak ogólnie to chciałam napisać: dziękuje, że jesteście! Dzięki Wam udało mi się nawiązać współprace z Sheinside która ciągle się to rozwija, ponadto właśnie zaczynam próbną współpracę z nowym sklepem, więc za niedługo baaardzo będą mi potrzebne Wasze kliknięcia. To zabrzmi banalnie i tandetnie: ale zmieniacie moje życie każdego dnia- na lepsze. Nie wiem jak Wam za to dziękować. Postaram się Wam jakoś odwdzięczyć. Myślę nad konkursami, na asku padły pomysły na to, żebyście wysyłali mi stylizacje a ja później wybiorę najlepszą i zwycięzca wygra.. no właśnie, tu pojawia się problem. Mogę powysyłać jakieś ubrania bo mam masę na zbyciu, ale padł jeszcze pomysł żebym zadzwoniła do wybranej osoby haha (kocham Was). Może zrobie to i to, pomyśle jeszcze. Ale na pewno postaram się coś zrobić. Dziękuje!!!!!


sukienka- PRIMARK
buty- SHANA
naszyjnik- AVON
























Miłego dnia! :)
PS.: pozdrawiam Cie Malcik haha





  • Share:

You Might Also Like

22 Comments:

  1. Uwielbiam Twoje wpisy, tak piękne w swojej prostocie. Jeśli kiedyś by Ci się chciało, to zapraszam do mnie;
    www.shentele.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  2. śliczna stylizacja *,*
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Piękna stylizacja. ! <3

    ReplyDelete
  4. jak na wesele jakieś

    ReplyDelete
  5. sukienka urocza, ale wydaje się troszkę za krótka :( nie czujesz się w niej niekomfortowo? ja się zawsze boję, że coś mi widać haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze jak mam sukienke to podciągam w dół cały czas bo sie boje haha, ale wole takie krótkie bo niska jestem

      Delete
  6. Doncia, przepięknie wyglądasz! Tak naturalnie i uroczo! <3

    ReplyDelete
  7. Kocham Twoje pokojowe sesje najbardziej :( piekna jestes,piękne wlosy ,nogi boskie i butki :*

    ReplyDelete
  8. Śliczna sukienka, jeju ♥
    Hah, a więc czekamy na konkursy! I powodzenia w dalszych współpracach.

    ReplyDelete
  9. Śliczna stylizacja :*

    boczken.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Jej masz boskie włosy. <3
    Są rozdwojone? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są troche, właśnie się do fryzjera musze wybrać haha

      Delete
  11. Ile Doncia dałas za tą sukienke, bo te z koronki tak koło 70zł na allegro były, a ta ile? :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kupiłam w outlecie za 10zł, tylko to była sama taka mgiełka i ją podszyłam od spodu

      Delete
  12. idealne buty :) dawno je kupiłaś? bo jakoś nie widze ich na tej stronie :/

    ReplyDelete
  13. oby więcej takich współprac, powodzenia kochana! :*

    ReplyDelete
  14. Świetnie wyglądasz w tej sukience. :D

    ReplyDelete
  15. śliczny outfit, obserwuję od niedawna i nie żałuję haha :D

    zapraszam do mnie na--> chocolate0monster.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. o raaaaany! odkad pamietam Cie z fbl, to teraz taka chudzinka sie zrobilas! ale zmienilas sie strasznie, oczywiscie na plus! :)

    ReplyDelete