27/08/2014

Outfits


Cześć miśki!
Pogoda nie dopisuje, więc niestety nie możemy się na razie zbytnio na zdjęcia wybrać, ale kiedyś prosiliście mnie o notkę z outfitami, więc właśnie się za to zabrałam i pare wymyśliłam :)




top- TOPSHOP
shorty- UNKNOWN
trampki- CONVERSE

1





sweterek- H&M
shorty- H&M
martensy- HD
okulary- UNKNOWN

2



top- RIVER ISLAND
spódnica- H&M
creepersy- CZASNABUTY.PL
pierścionek- KATHERINE.PL

3



sukienka- PULL&BEAR
buty- SHANA
biżuteria- AVON

4



top- NEW YORKER
ogrodniczki- CROPP
trampki- DEICHMANN
bandana- UNKNOWN

5



sukienka- H&M
torba- H&M
buty- DEEZEE
okulary- NEW LOOK
pierścionki- AVON

6



top- H&M
shorty- SHEINSIDE (KLIK)
martensy- HD
okulary- UNKNOWN

7



baskinka- NEW YORKER
spodnie- ZARA
buty- CCC
bransoletke- KATHERINE.PL

8



top- RIVER ISLAND
shorty- DENIM CO
creepersy- DEEZEE
okulary- SHEINSIDE (KLIK)
bransoletka- CROPP

9



t-shirt- MEDICINE
spodnie- SHEINSIDE (KLIK)
buty- DEEZEE
okulary- NEW LOOK

10



top- H&M
shorty- H&M
buty- DEEZEE
okulary- SHEINSIDE (KLIK)
bransoletka- CROPP

11



top- UNKNOWN
sweter- UNKNOWN
shorty- UNKNOWN
okulary- NEW LOOK
martensy- HD

12



Która stylizacja podoba Wam się najbardziej? :)
Którą chcielibyście zobaczyć na zdjęciach z sesji?




28 comments:

  1. Stylizacja z ogrodniczkami super! :D

    ReplyDelete
  2. 1,2,4,9 i 12 najlepsze! sorki ale nie mogłam wybrać jednej hahaha :( buźki

    ReplyDelete
  3. Bluzka gunsow, ogrodniczki albo spodenki w krzyzyki ❤

    ReplyDelete
  4. Spodenki w miecze* haha
    Na telefonie slabo widac

    ReplyDelete
  5. 3 i 4 najlepsze, te chcę na sesji! :D

    ReplyDelete
  6. z ogrodniczkami świetna i 4 również taka elegancka bardziej :)

    ReplyDelete
  7. Mam nadzieję, że zobaczę Cię w stylizacji z ogrodniczki: *

    ReplyDelete
  8. 8 i 4, ooo kurde ale mega!!! Zrób to dla mnie :*

    ReplyDelete
  9. 2 i 8 perfect ;333 Ciebie chcę zobaczyć w 3, bo wcześniej Cię nie widziałam w tym.

    ReplyDelete
  10. Aa ja odnoszę wrażenie, że w niektórych stylizacjach już Cię widziałam haha
    Ale chciałabym Ciebie zobaczyć na jednej z sesji w ubraniach z 9 (zebrowe creepy <3), do tego jeszcze ramoneska i ajj najlepiej.

    ReplyDelete
  11. 3,5,6,7 cudowne <3

    ReplyDelete
  12. zobaczyć w 2, 3, 5, 7, 9 :)

    ReplyDelete
  13. Great outfits!!! =)

    http://zorianastasia.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  14. Jej mi sie kazda podoba oprócz ostatniej <3 najbardziej w tych <3
    http://3.bp.blogspot.com/--5reYk6TXf4/U_3JE__JgvI/AAAAAAAAOOs/ukoULF9QxlM/s1600/8.jpg
    http://1.bp.blogspot.com/-26D0UOS_43A/U_3JComiQSI/AAAAAAAAOOI/lFoIoa911ns/s1600/4.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/-gtWh_eZNzic/U_3JCKi7diI/AAAAAAAAON8/B0YYUvUGWf4/s1600/3.jpg

    ReplyDelete
  15. 7 i 11 guns n roses i iron maiden. Najlepsze! <3

    ReplyDelete
  16. 2,5,9 <33333333333333333333

    ReplyDelete
  17. Ciężko się zdecydować, wszystko w sumie ładne o.o ♥

    ReplyDelete
  18. 7 najlepsza :) świetnaaa!

    ReplyDelete
  19. ta z ogrodniczkami!!! <3 tylko inne buty :) moim zdaniem bialy top i biale creepersy i byloby ekstra *-*

    ReplyDelete
  20. Wszystkie mi sie podobaja :3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajne stylizacje!:)

    Zapraszam do mnie! Blog o zdrowym odżywianiu, treningach stylu życia ale nie tylko..

    http://aktywnaty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. wszystkie cudowne i w moim stylu! każdą z osobna chętnie bym założyła :D

    klikniesz w ost. poście? z góry dzięki :* [ MAŁA x MI ]

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (34) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) COSMETICS (8) THROWBACK (8) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE