24/08/2014

La luna


Cześć miśki!
Wakacje 2014- siedzę w puchowych skarpetkach, owinięta kocem i z gorącą herbatą, super. Na dodatek ostatnio nawet z domu nie wychodzę i tylko siedzę i podjadam. Nienawidzę. Zimo nie przychodź nigdy błagam.
Miałam robić notkę jutro, ale ponieważ nabiliście już ponad 2500 wyświetleń do coveru na youtube (WOW) stwierdziłam, że przesunę dodanie coveru na wtorek 26, więc notka automatycznie też przesunęła się na wcześniej. Nawet nie wiecie jak się cieszymy, że zdjęcia coraz bardziej Wam się podobają :) Motywujecie nas do dalszego działania, notek będzie coraz więcej! Instagram Oli: KLIK 



Dla przypomnienia przed wtorkiem:










outwear- SHEINSIDE (KLIK)
top- STRADIVARIUS
tregginsy- UNKNOWN
creepersy- DEEZEE
hat- UNKNOWN
ring- AVON
handbag- UNKNOWN
































I jak Wam się podoba? :)







26 comments:

  1. DONCIA JEST CORAZ LEPIEJ WYGLĄDASZ ŚWIETNIE!

    ReplyDelete
  2. Powinnas pomyslec nad zmiana obuwia bo te juz sa nudne

    ReplyDelete
  3. CUDOWNIE, MATKO KOCHANA, UMARLAM

    ReplyDelete
  4. z notki na notke ciuchy sa cooraz lepsze, wygladasz super akgdjaggjd<3333

    ReplyDelete
  5. Ten futrzany sweterek jest przepiękny C:

    lana-piltover.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. coraz lepiej Donciu, widzę, że już pozowanie powoli opanowujesz haha :* tylko smutno, że stylizacja lekko jesienna, lato wróć :(

    ReplyDelete
  7. piękna! zajebista notka i stylizacja! czekam na więcej! <3

    ReplyDelete
  8. Cup Song, dawno tego nie słyszyszłam ;o ja uczyłam się robić nawet na 4 kubkach haha

    zapraszam do mnie na --> chocolate0monster.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. http://4.bp.blogspot.com/-A9WgV1fNvfU/U_mppr7HJII/AAAAAAAAOME/ImPPMvI7lRE/s1600/19.JPG i http://3.bp.blogspot.com/-y3dgzytMpBY/U_mprhBwUDI/AAAAAAAAOMY/ARknsgrGtvs/s1600/20.JPG Cuda <3

    ReplyDelete
  10. kocham Twój styl :)

    zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  11. jeej idealny ten sweter na jesień :o świetna stylówa!

    ReplyDelete
  12. zdjęcia w zbożu >>>>>>>>> OMG, PIĘKNE, PIĘKNE, PIĘKNE

    ReplyDelete
  13. świetna notka :)

    dominikajankowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. cudowna <3
    kiedy kupilas tę koszulkę?

    ReplyDelete
  15. ja czekam na powtórke zdjęć z Natalią

    ReplyDelete
  16. nie dodał się cały :/
    * :> musimy się jeszcze wybrać póki jestem w Jaśle!

    ReplyDelete
  17. dla mnie rewelka !!! wszystko w tej stylizacji mi się podoba ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Mi by się już na początku wszystko pomyliło! Cup song rewelacyjny, kilka razy oglądałam :)
    Świetna stylizacja i to futerko <3

    ReplyDelete
  19. spodnie są swietne <3

    ReplyDelete
  20. Stylizacja taka jakaś "średniawka" xD, ale zdjęcia są super :)

    ReplyDelete
  21. Ślicznie Ci z uśmiechem :)!

    ReplyDelete
  22. Love the fluffy cardi. Looks comfy
    www.adoramehitabel.co.uk

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE