I love it when you just don’t care

August 06, 2014


Cześć miśki!
Tak jak obiecałam: wczoraj byłam na zdjęciach z Olą. Szczena mi opadła jak zobaczyłam zdjęcia przysięgam. Jest genialna! Zdjęcia byłyby jeszcze piękniejsze gdybym potrafiła pozować, ale niestety modelka ze mnie kiepska haha. Będziemy teraz regularnie chodzić na zdjęcia pewnie, więc koniec ze zdjęciami z pokoju (nie no, pewnie i tak czasami będę takie dodawać, ale już zdecydowanie rzadziej haha). Mam nadzieje, że się wam spodoba! A tu macie link do instagrama Oli tylko nie ze zdjęciami, ale z rysunkami: KLIK


spódnica- NEW YORKER
top- TOPSHOP
buty- CZASNABUTY.PL
kapelusz- UNKNOWN
okulary- MAGIAZAKUPOW.COM

























I jak? :)





  • Share:

You Might Also Like

32 Comments:

  1. liczyłam na dużo lepsze zdjęcia

    ReplyDelete
  2. Boskie *.* Jezusie, cudowne zdjęcia. Wcale się nie dziwie, że płakałaś haha.

    ReplyDelete
  3. cudne zdjęcia, magia po prostu *.*

    ReplyDelete
  4. Czekamy teraz na drugą sesje :*

    ReplyDelete
  5. Boże *.* Zdjęcia są cudowne a modelka jeszcze lepsza !!!! Jak masz czas to wpadniesz ?? yumyupyum.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dla mnie szalu nie ma :) i jak nie będziesz pozować swobodnie to będę tęsknić za tymi pokojowymi zdjeciami ! Haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. W końcu sie rozluźnie i może coś wyjdzie konkretnego wtedy! Haha

      Delete
  7. Skoro jest fotografem (robiła ci sesja) to ona powinna ci wymyślać pozy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. W jakim świecie ty żyjesz, od kiedy to fotograf ustawia do zdjęć lol, tylko jakieś ogólne rady gdzie stanąć a nie jak ułożyć ręce jaką zrobić mine- nic z tych rzeczy

      Delete
  8. Ooo jakie piękne .

    ReplyDelete
  9. Z pozowaniem nie jest aż tak źle :) Nie mogę się już doczekać następnych sesji, bo ta jest cudowna :*

    ReplyDelete
  10. taka piękna Donciaa! i Ty i zdjęcia i wszystko cudne, powodzenia na kolejnych sesjach :)

    ReplyDelete
  11. mi się średnio podobają, te ubrania Ci dziwnie zniekształcają sylwetkę, mina wszędzie taka sama. myslałam że bedzie coś wow

    ReplyDelete
  12. wszędzie ta sama mina, żadnej rewelacji :)

    ReplyDelete
  13. stylizacja beznadziejna..ta spódnica jakby za duża?

    ReplyDelete
  14. ta sama mina wszędzie, spódnica zakryła Ci całą sylwetkę (którą masz piękną), spodziewałam się chyba czegoś więcej, po tym całym zachwalaniu tej sesji...

    ReplyDelete
  15. Pozy widze tutaj dwie gora trzy.. Zdjecia fajnie obrobione ale nic poza tym.. Szalu nie zrobilas

    ReplyDelete
  16. w tej spódnicy wygladasz jak stara maleńka...

    ReplyDelete
  17. Fajny i ciekawy ubiór :) No jak widać po komentarzach, tylko wyróżnij się z tłumu to już hejty.
    Mi się wszystko bardzo podoba i zdjęcia rewelacyjnie wyszły, bardzo efektowne :)

    ReplyDelete
  18. wow ! zdjęcia i stylizacja jest na prawdę świetna !
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. wow ! świetne zdjęcia , wyglądasz świetnie w tej stylizacji :))
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ślicznie, nie mogę się doczekać Twojej kolejnej sesji :)

    ReplyDelete
  21. Awww *.* Cudo! Nie mogę się doczekać kolejnej sesji i kolejnych zdjęć :)

    lana-piltover.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Doncia już nie mogę się doczekać następnych sesji, kiedy się już rozluźnisz i nie będziesz się tak wstydzić :* Te zdjęcia są okej, jesteś śliczna misiu, tylko po prostu musisz popracować nad pozami. Buzi ♥

    ReplyDelete
  23. idealne światło!

    ReplyDelete
  24. Mogłaś strój inny wymyślic, ale i tak fajne fotki. <3

    ReplyDelete
  25. jesteś cudowna! a zdjęcia są przepiękne :*

    ReplyDelete
  26. Wiesz może jakim obiektywem były robione zdjęcia? :) Świetne są!

    ReplyDelete
  27. ooo prosze! moim skromnym zdaniem, zdjecia wyszly swietnie :D

    ReplyDelete