I don't do drugs- I'm drugs

August 09, 2014


Cześć miśki! 
Dostałam kolejną część zdjęć od Natalii (link do fanpage KLIK). W ogóle nie przypominam siebie na zdjęciach, wyglądam jak jakieś jajko [*] Mam do Was małą prośbę żebyście poklikali trochę znowu w linki tu przy ubraniach i w banner po prawej stronie. Dziękuje, że to dla mnie robicie! Postaram się dodać następną notke jak najszybciej :)



top- SHEINSIDE (KLIK)
shorty- SHEINSIDE (KLIK)
creepersy- DEEZEE
okulary- UNKNOWN

























  • Share:

You Might Also Like

17 Comments:

  1. Jeeej faktycznie jakoś inaczej wyszłaś hahaha. <3 i tak cudne. <3 fajna stylówa. :D

    ReplyDelete
  2. Donatka, tym razem wyjątkowo niekorzystnie :(

    ReplyDelete
  3. Fajna stylowka moze i tosze. Jak nie ty ale 👍

    ReplyDelete
  4. Dajesz radę w tym outficie, nóżki jak zwykle konkret! Jedynie Twoje odrosty wyglądają nieco smętnie.
    Z niecierpliwoscia czekam na następną notkę :)

    ReplyDelete
  5. Poklikałam, ciekawa sesja i już obserwuję :).
    Zapraszam do siebie:

    click-betty.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. no faktycznie zdjęcia dość niekorzystne, zbyt spuszone włosy, odrościk i ta buzia taka jakaś napuchnięta! no ale nic. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  7. beznadziejnie wyszlaś >.<

    ReplyDelete
  8. super szorty! pierwsze zdjęcie najlepsze :)

    ReplyDelete
  9. Szóste zdjęcie wymiata :D

    boczken.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia są dobre! ;)
    Donatka,narysowałam cię :) tzw. techniką szkicową,jeśli chcesz siebie zobaczyć napisz do mnie na pocztę :)
    To mój adres: sandrapalar98@interia.pl
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz, jajeczko :D :*

    lana-piltover.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. O rany, świetne ciuchy! Chcę takie XD

    ReplyDelete
  13. piękne zdjecia i kolory, tylko ty..

    ReplyDelete
  14. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajnie wyglądasz!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam Cię. !

    ReplyDelete
  16. Tu akurat jakoś serio niekorzystnie wyszłaś, ale ogólnie jesteś śliczna :) . Ubierasz się bardzo fajnie i oryginalnie i to jest super :)

    ReplyDelete