Hamsa

August 03, 2014

Cześć miśki!
Wreszcie cudowna pogoda, już się martwiłam, że słońce wyjdzie dopiero we wrześniu kiedy ja będę musiała zacząć naukę do matury. Wakacje dalej pełną parą, jutro właśnie przyjeżdża do mnie Daria moje misiu kochane, znamy się od 4 lat, jeśli nie dłużej już w sumie i jutro zobaczymy się pierwszy raz boże, z drugiego końca Polski do mnie przyjedzie nie wierze. Chyba zemdleje jak ją zobaczę przysięgam. Pomimo nieprzyjemnych rzeczy humor dopisuje jak najbardziej. Wkręciła mi się właśnie jedna piosenka Shawn Mendes z cudownym tekstem idealnie do mnie pasującym, aż mi się mordka cieszy gdy ją podśpiewuje:

I love it when you just don’t care
I love it when you dance like there’s nobody there
So when it gets hard don’t be afraid
We don’t care what them people say
I love it when you don’t take no
Love it when you do what you want cause you just said so
Let them all go home, we out late
We don’t care what them people say

We don’t have to be ordinary
Make your best mistakes
Cause we don’t have the time to be sorry
So baby be the life of the party
I’m telling you to take your shot
It might be scary
Hearts are gonna break
Cause we don’t have the time to be sorry
So baby be the life of the party


Także polecam, ale wracając: łapcie zdjęcia które właśnie przed chwilą zrobiłam. Hamsa no nodze narysowana (długopisem) jest przez cudowną Dome i tu mam dla was super wiadomość: jeśli wszystko dobrze pójdzie to zajmiemy się robieniem koszulek na zamówienie z różnymi motywami malowanymi przez Dome. Na zdjęcia z sesji z Natalią będziecie musieli jeszcze troszkę poczekać, ale we wtorek idę na nową sesje zdjęciową z Olą, więc będzie dużo nowości!



sukienka- SHEINSIDE (KLIK)
sweter- H&M (SH)
creepersy- DEEZEE.PL
skarpetki- PRIMARK
kapelusz- UNKNOWN
naszyjnik-UNKNOWN


































I jak? :)








  • Share:

You Might Also Like

17 Comments:

  1. Świetnie wyglądasz, ale ja skarpetek bym takich nie ubrała. To kwestia gustu. <3

    ReplyDelete
  2. MEGA, MEGA, MEGA!!!

    www.thousand-thought.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Przepiękne te zdjęcia, na których patrzysz w dół :* A ''tatuaż'' pro, pasuje do Ciebie. Chociaż zastanawia mnie jakbyś wyglądała mając całe udo wytatuowane :D Btw. Chyba dobre balety były skoro tyle siniaków na nóżkach haha kocham Cię Donatka <3

    lana-piltover.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obczaj, że to komary.......... haha, taka pogryziona jestem!

      Delete
    2. O kurde haha odjęło mi mowę :o Komary to zło!

      Delete
  4. Jezu jesteś cudowna :* I zaraziłaś mnie tą piosenką haha

    ReplyDelete
  5. Mam wrazenie ze chodzisz w jednych a tych samych ciuchach :o
    A jak kiedyś dawalas zdjęcie swojej szafy wewnatrz to caka wypchana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo mam mase ciuchów, a w większości z mojej szafy nie miałam na sobie ani razu haha, ale postaram sie to zmienić bo ta stylizacja faktycznie akurat wyszła z tych ciuchów co już były tutaj, nie zauważyłam nawet

      Delete
  6. Przepiękny strój! Zakochałam się w kapeluszu, a "tatuaż" cudowny, pasuje Ci taki! :)

    Zapraszam na nową notkę- kliknij!

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia! :D

    ReplyDelete
  8. O boże shawn shdgshdhs akurat zacytowalas mój fam moment sjshs
    Polecam tez reszte piosenek bo niedawno wyszla epka hihi
    A zdjecia śliczne na jednym twoje wlosy wygladaly na granat/fiolet i cudownie byś w tym wyglądała haha
    A doma ma niesamowity talent przecież narysowanie tego czegoś zajmuje dzien a nie godzinę haha
    Ily

    ReplyDelete
  9. pięknie Doncia, szczególnie te skarpetki urocze <3

    ReplyDelete
  10. Maaaatko jesteś coraz piękniejsza :(

    ReplyDelete
  11. Świetny pokój, świetny outfit, świetna hamsa i boski nagłówek *0* Obserwuję ;))

    zapraszam do mnie na nowy post --> chocolate0monster.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetnie jak zawsze! Doncia, jesteś przepiękna!:)

    ReplyDelete
  13. Śmiało możesz odhaczyć z listy punkt o idealnym wyglądaniu. C u d o w n a!

    ReplyDelete
  14. świetna stylizacja, tylko masz krótsze i grubsze nóżki przez te skarpetki :*

    ReplyDelete