20/08/2014

Choies.com


Cześć miśki!
Dzisiaj notke o sklepie CHOIES, jak sami sie pewnie domyślacie- chodzi o współprace, dlatego bardzo proszę was o poklikanie w banner (ten z bananami haha) po prawej stronie oraz w linki pod zdjęciami :(
Ogólnie w sklepie jestem zakochana, w butach chyba szczególnie! Zresztą, zobaczcie sami:


KLIK                                                          KLIK




KLIK                                                          KLIK


KLIK                                                         KLIK

KLIK                                                          KLIK

KLIK                                                           KLIK

KLIK                                                       KLIK

KLIK                                                         KLIK


KLIK                                                           KLIK

KLIK                                                          KLIK

KLIK                                                          KLIK




A Wam jak podoba się sklep? :)






9 comments:

  1. poklikałam, mam nadzieje że uda ci się nawiązać z nimi współpracę! :)

    ReplyDelete
  2. Faktycznie super. *o* Tylko jeszcze ciekawe, jakie mają ceny...
    Poklikałam. :)

    ReplyDelete
  3. kliknelam:)

    http://doska-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sklep ma super rzeczy, wszystkie bym kupiła, gdybym miała za co :D

    ReplyDelete
  5. Poklikane, a buty miazga!

    lana-piltover.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. te sukienki są piękne! <3
    poklikałam i mam nadzieję,że wszystko się uda! :D
    misiamisiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Poklikałam oczywiście, powodzenia! :)

    ReplyDelete

LABELS

OOTD (204) PHOTORELATION (45) HAUL (35) mix (33) MOTIVATION (28) WISHLIST (13) THROWBACK (8) COSMETICS (7) LOOKBOOK (6) ME (6) TRAVEL (5) DIFFERENT (4) FAVORITES (3) FOOD (3) INSPIRATIONS (3) MOVIES (2) VLOG (2) BOOKS (1) MUSIC (1) TOP (1) YOUTUBE (1)

INSTAGRAM

SNAPCHAT

SNAPCHAT

ARCHIVE